“Ok men kan bli dyrt.”

Burgers & Beers Vimmerby
Rankad som nr 9 av 26 Restauranger i Vimmerby

Bra sätt att beställa med att kryssa i sina val. Bra smak men drar iväg prismässigt med lite tillbehör. Miljön ok.

Datum för besöket: maj 2021
Tack SteveTheSwede

Omdömet skrevs 9 november 2020

Bästa stället i Vimmerby utan tvekan, god mat samt väldigt bra personal.
Snabb och mycket bra service.

Datum för besöket: november 2020
Tack sebbe95
Omdömet skrevs 6 september 2020

Bästa burgaren jag ätit rekommenderas starkt för den som vill ha kvalité på burgare och mycket bra utbud på öl Aldrig tyckt om sushi innan men älskar jag de nu rekommenderar verkligen modern sushi

Datum för besöket: september 2020
Tack T5718ISmarcusv
Omdömet skrevs 5 september 2020

Klart godkända hamburgare med bra smak och härliga tillbehör. Trevlig lokal med bra ljudnivå och snabb trevlig service. Kul ide att få kryssa i sin egen beställning på "menyn".

Datum för besöket: september 2020
Tack 6611fille
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Helt Klart bästa burgarna i stan! Bra service och god mat!väldigt mysigt ställe! Rekomenderas starkt

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 44aleni

Resenärer som tittade på Burgers & Beers Vimmerby tittade också på

Vimmerby, Kalmar län
Vimmerby, Kalmar län

Besökt Burgers & Beers Vimmerby? Berätta vad du tyckte!