“Fint boende där man blir väl omhändertagen på ...”
annan resenär har bokat det här boendet
Litet och mysigt!
Vardagsrum på dagtid Dubbelsäng i inre rummet
Kontrollera tillgänglighet
Dubbelsäng i inre rummet
Inre rummet på dagtid
Avkoppling
Sommarkväll under stjärnorna
Frukost: hembakt bröd, egengjord granola med yoghurt, färskpressad apelsinjuice, te/kaffe.
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Sofia W
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fint boende där man blir väl omhändertagen på gångavstånd från Astrid Lindgrens Värld.”
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Ett fint och fräscht litet boende nära ALV där man blir väl omhändertagen av värdparet Lena och Mats. Frukosten var toppen och vi hade även turen av på kvällen få njuta av den fina lilla uteplatsen dedikerad för övernattande gäster. Såväl ute som inne finns goda förutsättningar för att barnen ska roa sig själva, klart uppskattad av föräldrarna. Den enda lilla nackdelen är att toaletten finns i huvudbyggnanden och att man måste ta sig igenom köket för att komma till den.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Hemtrevligt”
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Rekommenderar varmt det här trevliga och personliga boendet! Rent och fräscht med personligt bemötande. Både vi och våra barn trivdes.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera