Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com179 US$
Priceline179 US$
eDreams179 US$
Travelocity180 US$
Orbitz.com180 US$
CheapTickets180 US$
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Bodde här i två nätter, personalen var alltid vänlig och bemötte oss väl. Badland och minigolf fanns mot extra kostnad. Rummen var medelmåttiga, välstädade men lite slitna. Bokade via hotels vilket förmodligen fördyrade vistelsen och att det inte kändes så prisvärt. Maten i restaurangen var god och riklig. Första frukosten var lite utplockad, andra frukosten var mycket bra.

Tack S2165GLdanp
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande fräscha lokaler och rum. Rummet var ganska stort och hade soffa, tv mm. Sängen var ganska mjuk.
Frukosten vra kanon bra med det mesta utom vita bönor . Det fanns även mjölkfria alternativ.
Summering:
Bra lungt boende, trevlig personal och bra frukost.

1  Tack claesh870
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Bodde här en natt med hund. Otroligt trevlig ung kille i receptionen. Rummet hade allt vi behövde. Okej sängar, underbar dusch med väldoftande schampo/balsam/hudkräm. Dock otroligt knarrande golv som borde bytas ut och det är även mycket lyhört. Vi sov gott ändå pga att vi rest långt :-)

Goda pannkakor till frukost. Maken älskade mackorna. Tyvärr var äggröran inte god, köttbullarna, prinskorvarna och falukorven var kalla. Kaffet var inte heller så gott.

Funkar för 1 natt.

Tack jennycK8743RN
Omdömet skrevs 17 juni 2020 från mobil enhet

Utomordentligt bemötande från all personal. Bra rum med bekväma sängar.

Dock är maten på buffén inte någon höjdare. Lite skolmat över det hela. Men efter en dag på Astrid Lindgrens Värld så smakade det ändå rätt så gott.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 919andreasp
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Simply the best, better than all the rest. Ett bra boende om man vill leva med Astrid Lindgrens alla figurer och berättelser åven på kvällen och morgonen.Bra mottagande och jättebra frukost.
Sedan var det raka spåret till Astrid Lindgrens värld..

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack EwaoLeif
Visitor220, Hotelldirektör på Björkbackens Karaktärshotell, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2019

Varmt tack!