Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Tripadvisor179 US$
ZenHotels.com
eDreams179 US$
Omdömet skrevs 17 juni 2020 från mobil enhet

Utomordentligt bemötande från all personal. Bra rum med bekväma sängar.

Dock är maten på buffén inte någon höjdare. Lite skolmat över det hela. Men efter en dag på Astrid Lindgrens Värld så smakade det ändå rätt så gott.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 919andreasp
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Simply the best, better than all the rest. Ett bra boende om man vill leva med Astrid Lindgrens alla figurer och berättelser åven på kvällen och morgonen.Bra mottagande och jättebra frukost.
Sedan var det raka spåret till Astrid Lindgrens värld..

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack EwaoLeif
Visitor220, Hotelldirektör på Björkbackens Karaktärshotell, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2019

Varmt tack!

Omdömet skrevs 31 juli 2019

En bra camping om man bara ska stanna en natt eller två för Astrid Lindgrens Värld. Vi stod på campingen med husvagn och platserna var bra. Campingen ligger efter en stor motorväg vilket ger högtmotorljud. Städningen av serviceutrymmen är inte bra. Det finns pool men mot en kostnad och poolområdet behöver rustas.

Tack petra021

Tack för ditt omdöme

Omdömet skrevs 22 juli 2019

Utmärkt hotell och också om man hade haft husbil, husvagn eller bara tält. Bra lekområde, aktiviteter, café, pizzeria, pool och hotellets restaurang. Allt möjligt var samlat på en liten yta.Jag rekommenderar att bo där!

Tack skvist_894814
Visitor220, Hotelldirektör på Björkbackens Karaktärshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2019

Varmt tack för din rekommendation. Vi blir så glada!

Omdömet skrevs 20 juli 2019

Ett bra ställe. Men det kan bli mycke bättre. Dels bättre vägvisning in på campingområdet, bokningsbara tvättider, dusch och wc i samma rum, mer skyltar om olika saker som tex avloppstömning. Mer utbud i kiosken. Fanns inget vatten att köpa.

Tack martinnordmark

Tack