Kostnadsfri avbokning till den 21-05-21
Expedia.com122 US$
Priceline122 US$
Agoda.com123 US$
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Simply the best, better than all the rest. Ett bra boende om man vill leva med Astrid Lindgrens alla figurer och berättelser åven på kvällen och morgonen.Bra mottagande och jättebra frukost.
Sedan var det raka spåret till Astrid Lindgrens värld..

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack EwaoLeif
Visitor220, Hotelldirektör på Björkbackens Karaktärshotell, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2019

Varmt tack!

Omdömet skrevs 31 juli 2019

En bra camping om man bara ska stanna en natt eller två för Astrid Lindgrens Värld. Vi stod på campingen med husvagn och platserna var bra. Campingen ligger efter en stor motorväg vilket ger högtmotorljud. Städningen av serviceutrymmen är inte bra. Det finns pool men mot en kostnad och poolområdet behöver rustas.

Tack petra021

Tack för ditt omdöme

Omdömet skrevs 22 juli 2019

Utmärkt hotell och också om man hade haft husbil, husvagn eller bara tält. Bra lekområde, aktiviteter, café, pizzeria, pool och hotellets restaurang. Allt möjligt var samlat på en liten yta.Jag rekommenderar att bo där!

Tack skvist_894814
Visitor220, Hotelldirektör på Björkbackens Karaktärshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2019

Varmt tack för din rekommendation. Vi blir så glada!

Omdömet skrevs 20 juli 2019

Ett bra ställe. Men det kan bli mycke bättre. Dels bättre vägvisning in på campingområdet, bokningsbara tvättider, dusch och wc i samma rum, mer skyltar om olika saker som tex avloppstömning. Mer utbud i kiosken. Fanns inget vatten att köpa.

Tack martinnordmark

Tack

Omdömet skrevs 16 juli 2019

Fick södra Sveriges sämsta plats till husvagnen, i sjuk lutning ner mot en skogsdunge som även var dyngsur, körde givetvis fast, fanns inget mer än surt gräs att få fäste i, fick hjälp av vaktmästaren, vi fick en ny plats som var helt omöjlig att ställa vår husvagn på, därefter ringde vi runt till andra campingar för att kolla om de hade vettiga platser men så fanns det tydligen en annan plats ledig helt plötsligt trotts att det skulle vart fullbokat, den var okej, 3e gången gillt fick vi sova.
Mycket hög ljudnivå från stora vägen

Tack Jimmysoderkvist