“Bra smak och stora portioner”
Omdöme om Big Wong Restaurang

Big Wong Restaurang
Rankad som nr 10 av 27 Restauranger i Vimmerby
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Atmosfären är inte den mysigaste med ”storstadspriser” i en litet litet samhälle som Vimmerby.
Men maten är god och köket ger väl tilltagna portioner, gott i kubik. På genomresa men äter troligen här imorgon kväll också.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack TimeTravelAgent

Omdömet skrevs 6 februari 2020

Äter ofta lunch hos dem, mycket bra! Generöst, bar utbud och trevlig personal! Mysig lokal, inbjuder till lugn och ro.

Datum för besöket: januari 2020
Tack C8718NKceciliag
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Så konstigt att man blev så otroligt besviken på denna restaurang när man läser övriga recensioner. Men detta var nog den sämsta restaurang jag någonsin varit på. Servicen var usel, de glömde vad vi beställt. Vi fick vår mat i tre omgångar när vi påmint de 3 ggr. Otroligt otrevlig personal som bara tittade på en när man ifrågasatte var vår mat och dryck var. Nej hit återkommer jag inte.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 385angelicar
Omdömet skrevs 22 januari 2019

Vi var 4 vuxna som åt fiskplanka samt oxfiléplanka. Vi kvinnor tyckte att laxen var perfekt tillagad och serverades med en god kall sås. Potatismoset var perfekt gratinerad. Grabbarna som åt kött var båda mycket nöjda och de var riktigt mätta.

Vi gillar rätter med jordnötssås. Vi bad om att få prova hur den smakade innan vi beställde. Den passade dock bättre för barn då det saknades styrka i den. I övrigt var den riktigt bra.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Karin V
Omdömet skrevs 8 januari 2019

Trevligt ställe vid infarten till Vimmerby som erbjuder en asiatisk buffé till bra pris. I närheten ligger Kalles Lek & Latjo som kan rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2019
Tack G0neFi5hing

Resenärer som tittade på Big Wong Restaurang tittade också på

Vimmerby, Kalmar län
Vimmerby, Kalmar län

Besökt Big Wong Restaurang? Berätta vad du tyckte!