“Bästa matupplevelse nånsin!”

Hamnen 4 Seglarkrogen
Rankad som nr 2 av 27 Restauranger i Smögen
Kök: Svenskt

Ibland händer det, som här på restaurang hamnen 4 att man får en fulländad upplevelse. Här var allt från inredning, lokalisering, service och inte minst maten perfekt. Här vill man gärna komma tillbaka igen

Datum för besöket: maj 2021
Tack R366OWcecilial

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Vid vårt senaste besök blev vi supernöjda, som vanligt. Fantastisk miljö med mysig inredning, fantastiskt läge precis på Smögenbryggan, trevlig och kunnig personal, otroligt god mat och dryck. Både ryggbiffen och den vegetariska varmrätten var vällagade, med omsorg och fantastiskt goda. Vi kommer snart tillbaka.

Datum för besöket: april 2021
Tack KatarinaV_nersborg
carl Johan G, Ägare på Hamnen 4 Seglarkrogen, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Hej Katarina! Stort tack för förtroendet att välja att besöka oss igen och för de fina orden. Önskar er varmt välkomna till oss igen :)

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Jätte god mat , som varje gång vi varit här !! Servicen kanon ! Vi kommer snart tillbaka igen !
Mvh Micke o familj .

Datum för besöket: september 2020
Tack mickemalare
carljohang2018, Ägare på Hamnen 4 Seglarkrogen, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2020

Hej Micke med familj! Tack för besöket och de fina orden. Hoppas vi får se er hos oss till våren och sommaren igen :)

Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Ett måste vid besök på smögen, jag och killen var där igår & fick in den godaste ryggbiffen & créme brulée vi någonsin ätit. Mycket trevligt ställe med bra service.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 397linnb
carljohang2018, Ägare på Hamnen 4 Seglarkrogen, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2020

Hej Linn! Härligt att höra att ni var så nöjda med ert besök hos oss senast, det glädjer oss mycket! Hoppas ni har möjlighet att besöka oss fler gånger i framtiden. Vänligen, Carl Johan

Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Bokade bord i förväg men det hade nog inte behövts såhär efter att skolorna börjat och turismen tunnats ut på bryggan. Beställde mozzarella- pizza, hamburgare och ryggbiff.
Min dotter som gick ryggbiffen valde nog bäst då hennes rätt verkligen såg ut att vara den bästa.
Hade nog förväntat mig nog lite bättre än en torr ganska smaklös pizza när jag beställde. En av de sämre jag ätit.
Min sambo fick fel hamburgare (halloumi) först och fick vänta ett tag på sin riktiga. Tyvärr var denna också ganska menlös med enkla, alldeles för överfriterade pommes till. Han hade förväntat sig bättre.
Väldigt god rababerdryck fick vi till maten.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Amandaosara

Resenärer som tittade på Hamnen 4 Seglarkrogen tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Hamnen 4 Seglarkrogen? Berätta vad du tyckte!