“Jättegod "Fish and chips"!”
Omdöme om Ekelofs

Ekelofs
Rankad som nr 7 av 26 Restauranger i Smögen
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 14 oktober 2022

Hamnade på krogen av en slump en lördag under eftersäsongen. Vi hade hunden med men blev välkomnade utomhus. Vovven fick genast en skål med vatten. Valet föll på Fish and chips för både maken och mig och vi var mycket nöjda.

Datum för besöket: september 2022
Tack Nilla T

Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

Super nöjda precis vad vi letade efter att få lite av varje men ändå mycket
Jag åt en skaldjurstallrik 249kr och sambon scampi 189kr tror jag (se bilder)
God smak och trevligt lättsamt bemötande

Datum för besöket: augusti 2022
Tack ann-charlotte71
Omdömet skrevs 19 juli 2022 från mobil enhet

Alla var hungriga och vi tog första lediga ställe, men vi var positivt överraskade av landgångarna vi åt med räkor, skagenröra och lax, riktigt goda.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Djaakan
Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

Vi var en familj på 2 vuxna och 2 barn. De vuxna tog fylld baguette med skagenröra (godaste mannen ätit), och Fish n chips men riktigt goda pommes. Barnen var nöjda med sina pannkakor. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam.

Datum för besöket: maj 2022
Tack Ninaxe
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Vi tog en skaldjurstallrik var och var väldigt nöjda. God smak och rikligt med räkor, men tvä havskräftor och en halv hummer, men samt bröd/dipsås. Klart prisvärt bra service.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack sonder

Resenärer som tittade på Ekelofs tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Ekelofs? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.