“Pensionnär”

Rankad som nr 1 av 27 Restauranger i Smögen
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Bra men väldigt mycket man hade kunnat dela på en trevlig personal rent ock mycket underbar utsikt väldigt

Datum för besöket: september 2020
1  Tack 460h_kanh

Vi stannade till ett par nätter i Smögen och åt här båda kvällarna.
Vi åt skaldjursplatå, musslor med pommes, fiskgryta m.m
Vi var väldigt nöjda.
Trevlig personal.

Datum för besöket: september 2020
Tack 943christerp
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Handlade skaldjur att ta med. Räkorna var goda. Havskräftorna smakade ingenting!!! Kokat endast i vatten?? Krabban, som tjejen skar upp!, hade nästan inget ”kött” utan brun sörja. Klorna var ok. Så besviken när man åker till västkusten för att få äta goda skaldjur. :(

Tack mariasweden123
GostasFisk, Ägare på Göstas Fiskekrog, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Jätte tråkigt att ni haft en sån dålig upplevelse med våra skaldjur. Jag antar att ni handlat skaldjur från vår fiskebutik.
Ta gärna kontakt med oss på 0523-720 70 eller mejla oss på butiken@gostasfisk.se så löser vi ett presentkort till er för denna tråkiga upplevelse.

Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Vi åt vars en räksmörgås och var mycket nöjda. Det var rikligt med räkor som smakade mycket bra. Till det drack vi Smögenöl och valde lager. Skulle tagit IPA har vi förstått av andra.

Tack Ekelundsvensson
GostasFisk, Kock på Göstas Fiskekrog, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Jätte trevligt att ni gillar vår räksmörgås.

Ni är varmt välkomna på ett återbesök och testa IPA nästa gång!

Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Väldigt god mat! Åt fisk, musslor, räkor, kött och hamburgare. Allt var utmärkt tillagat! Rekommenderas varmt :)

Tack danielkQ3274TF

Tack så mycket för ert besök & varma ord.

Varmt välkomna tillbaka !

Resenärer som tittade på Göstas Fiskekrog tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Göstas Fiskekrog? Berätta vad du tyckte!