“Räksmörgås”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Vi åt vars en räksmörgås och var mycket nöjda. Det var rikligt med räkor som smakade mycket bra. Till det drack vi Smögenöl och valde lager. Skulle tagit IPA har vi förstått av andra.

Tack Ekelundsvensson
GostasFisk, Kock på Göstas Fiskekrog, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Jätte trevligt att ni gillar vår räksmörgås.

Ni är varmt välkomna på ett återbesök och testa IPA nästa gång!

Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Väldigt god mat! Åt fisk, musslor, räkor, kött och hamburgare. Allt var utmärkt tillagat! Rekommenderas varmt :)

Tack danielkQ3274TF
GostasFisk, Ägare på Göstas Fiskekrog, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Tack så mycket för ert besök & varma ord.

Varmt välkomna tillbaka !

Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Var idag och åt den bästa måltiden denna sommar.
Löjromstoast världsklass
Räksmörgåsen var den absolut bästa frugan ätit.
Jag åt fisk & skaldjursgryta den håller mer än världsklass.

Nästa sommar blir det garanterat ett besök hos Gösta

Tack Rico7504

Tack för era fina ord.

Ni är väldigt välkomna tillbaka att besöka oss!

Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Härlig miljö, god mat och underbar utsikt.
Då det började regna ute, så passade vi på att även smaka på Göstas paraddessert. Himmelskt god.

Tack MagnusE139

Stort tack för er trevliga feedback. Vi hoppas på ett återseende.

Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Allt vi fick var super. Tonfisktartar, piggvar o rödtunga. Även efterrätter var jättebra. Provsmakning av vita viner när vi var osäkra var ett stort plus. Mycket nöjda.

Tack moncan111

Mycket trevligt att ni haft ett bra besök hos oss.

Vi hoppas på ett återseende !!

Resenärer som tittade på Göstas Fiskekrog tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Göstas Fiskekrog? Berätta vad du tyckte!