“Vilken lunch!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Härligt ställe med goda skaldjur och fin utsikt både mot hamnen och folklivet, Vi åt lilla skaldjurs platån vilket kan rekommenderas mycket välsmakande och gott. Se till att boka i tid det blir fullt snabb. Obs kan bara boka inomhus, ute i mån av plats.

Tack Petsve10
GostasFisk, Ägare på Göstas Fiskekrog, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2020

Härligt att höra att ni varit nöjda med ert besök hos oss.

Ni är varmt välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Göstas fortsätter att leverera år efter år med god mat: fisk samt goda skaldjur. Trevlig avslappnad personal, skön stämning och en härlig västkust inredning. Läget är givet en fortsatt succé oavsett väder. Stort tack, vi kommer igen!

Tack Pauline R

Det är vi som tackar.

ni är varmt välkomna tillbaka till oss

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt läge och god mat. Tyvärr har personalen lite o jobba på. Tog 45 min innan vi fick beställ och sen när vi fick frågan om vi ha mer och dricka och beställer in två flaskor vin till och 10 min senare ber dom oss skynda på för nya gäster kommer om en 15 min. Vi fick aldrig chansen till dessert.

Tack stefanaxelsson

Mycket trevligt att höra att ni gillade maten.

vi ber så klart om ursäkt för servicen. Det har varit ett märkligt år och vi har varit lite underbemannade.
det är inte en ursäkt, men vi hoppas på lite förståelse.

Hoppas ni vill besöka oss igen och att ni då blir 100% nöjda.

Omdömet skrevs 28 juli 2020

1a gången på Smögen bryggan och vi är supernöjda med vårt val av restaurang. Jätte trevlig personal. Super god mat & skaldjur! Vi kommer tillbaka!

Tack KristinSjostrand

Tack så hemskt mycket för era ord.

varmt välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Tonfisk tartar till förrätt och piggvar till varmrätt, båda var riktigt goda. Snabb och trevlig service. Går definitivt hit igen.

Tack 180malins

Härligt att höra

varmt välkomna tillbaka

Resenärer som tittade på Göstas Fiskekrog tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Göstas Fiskekrog? Berätta vad du tyckte!