“Hemskt bemött”

Boka bord
lör 18/9
20:00
Rankad som nr 7 av 26 Restauranger i Smögen
Beskrivning: På Ocean Smögen kan du avnjuta en god lunch eller middag med femstjärnig utsikt över Smögenbryggan och hamnen. På kvällen förvandlas lokalerna till en förstklassig nattklubb där vi i baren serverar fräscha drinkar, din favoritöl och bubbel med tillhörande fantastisk stämning där svensk sommar fått vara ledord.

Jag och mina två vänner var på Ocean club i helgen. Det var mitt första besök där och definitivt mitt sista! Personalen var överlag väldigt obrydda och dryga i tonen. Vi blir tilldelade ett bord på ovanvåningen, som förövrigt inte var särskilt inbjudande. När vi, som många andra där, under kvällens gång byter platser då man pratar med andra sällskap blir vi tillsagda att byta bord pga restriktioner kring hur många det får sitta vid varje bord. Jag och min kompis sätter oss vid ett bord där servitrisen ber oss. När vi suttit där i två minuter kommer en kille i personalen fram till mig och skäller ut mig. Hans motiv var att vi har flyttat platser under hela kvällen (vilket de flesta där inne hade gjort). Han slutar inte utan fortsätter att upprepa sig och bokstavligen ropar i mitt ansikte. När man inte vet vad han vill komma fram till eller vad han fiskar efter för svar säger jag ”förlåt”. När han har skrikigt på mig i flera minuter säger han att om han ser oss där nere, vid ett annat bord eller om vi står upp kommer vi att bli utskickade. Sedan gick han därifrån och lämnar mig såväl som de andra vid bordet i chock. Rekommenderar verkligen ingen att gå dit!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 255siris

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Underbar och absolut bästa stället på bryggan utan tvekan! Fantastisk go mat och drinkar och super trevlig personal!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack afroditeb639
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Jättegott! Vi tog var sin räkmacka och en hamburgare till vår son och allt var supergott. Kanske det bästa vi har ätit på resan hittills. Enda minuset är att de öppnar kl 12, men mat och service var perfekt.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack uxhannes
Omdömet skrevs 15 juli 2021 från mobil enhet

Smögenbryggans bästa räkmacka! Långt över förväntan. Servitrisen var också grymt trevlig och memorerade hela sällskapets beställning.

Datum för besöket: juni 2021
Tack johannesglobetrotter
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Ett sällskap på 6 peraoner som beställer glass med jordgubbar men får 2st hallon. (Ingen som säger till utan mer eller mindre ställer allt mitt på bordet. Ser sen att grannarna får glass med JORDGUBBAR!!) Ber om varmt kaffe får det 40 minuter efter den dåliga glassen med hallon. Eftersom första kaffet kom 30 minuter innan. En beställd cappuccino som inte fanns men gick bra med latte som kom efter 50 minuter, svinvarm och bränd!!! Inte värt ett besök då servicen inte ens existerar!!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Alexandra N

Resenärer som tittade på Ocean Smögen tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Ocean Smögen? Berätta vad du tyckte!