“Bästa glassstället!”

Rankad som nr 15 av 26 Restauranger i Smögen
Omdömet skrevs 14 juli 2022 från mobil enhet

Så duktiga o trevliga!
Jättegoda o fin glass.
De va så fina o snälla mot barnen.
Värt varenda krona!!
Min dotter fick hjälp att tvätta ur sin bägare så hon kunde få med sig den hem. De var också jättagulliga när hon ville byta mugg

Datum för besöket: juli 2022
Tack mariateresm
Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

Massa goda smaker att välja mellan tillsammans med mjuklglass med toppings och vanlig styck-glass. Det fanns något för alla i familjen.

Datum för besöket: maj 2022
Tack Ninaxe
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Här finns många kul glasssmaker att välja mellan! Snabb och bra service och olika menyer att välja mellan om man inte vill komponera sin egen glass.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Amandaosara
Omdömet skrevs 15 april 2020

Fantastisk avslutning efter middag på annat ställe. Passade också på att köpa lite godis till bra pris!

Datum för besöket: april 2020
Tack Hans-Olof S

Resenärer som tittade på Smögens Glassbar och Café tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Smögens Glassbar och Café? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.