View deal
FindHotel201 US$
Priceline
Travelocity200 US$
Omdömet skrevs 10 januari 2021 från mobil enhet

Personalen är trevlig och omgivningarna fantastiska. Men där tar det stopp. Rummet var kallt, och värmen gick inte att justera.
Pga Covid så fick vi boka tid för spa, trots det var det i min mening lite för många i lokalen. Det fanns förvisso skyltar om hur många det fick vara i bastu/pool men vi blev förvånade över antalet som var inne samtidigt.
Middagen bestod av 3-rätters. Tyvärr verkade köket tro att ju fler ingredienser rätten innehåller, desto bättre. Nu funkar det ju inte så och maten var en besvikelse. Det fanns dock gott om (dyra) viner att välja mellan, bra med alternativ.
Frukosten hade allt att önska, förutom ett vettigt bröd. Torra småfrallor är inget en jublar över.
50 spänn för att köpa med 3 dl kaffe i termos kan vara det snålaste jag varit med om.
Jag har varit här förut, och blev faktiskt besviken den här gången. Tyvärr.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack arakina
Omdömet skrevs 16 december 2020 från mobil enhet

Vi bodde här en natt och började vistelsen med spa-besök. Hotellet är inte jättestort och får då en mer mysfaktor.
Spat är rätt så litet, men fräscht. Det finns tre pooler, varav en ute och en bubbelpool och tre bastun.
En ångbastu och två vanliga. Pga Covid-19 så bokade man en tid i förväg och fick tillbringa 2 timmar på spat. Det räckte för oss. Tyvärr ligger hotellet en liten bit från havet, så det blev inget dopp där.

Rummet var stort och fint, men utan utsikt. Vi hade fönster mot en klippa.

Frukosten bokade man också tid till, vilket var bra. Utbudet var ok, men baconet var bränt och skinkan smakade inte färskt.

Vissa i personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma, medan andra inte var det. På kvällen var det fullt i restaurangen, så personalen hade svårt att hinna med.

Gratis parkering var ett plus.

Det var trevligt att besöka hotellet, men inget speciellt. Så vi kommer nog inte tillbaka, då vi känner att det inte är så prisvärt.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack HMPR
Omdömet skrevs 27 november 2020 från mobil enhet

Fick superbra bemötande av personal och vi unnade oss en fin spa dag med fina utsikter.
Spa-avdelningen är ok och inte exklusivt men jag åker definitivt dit fler gånger. Personalen var som sagt otroligt trevliga och profesionella.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack triumfb2016
Omdömet skrevs 19 november 2020 från mobil enhet

Ett Spa som består av en bassäng en jacuzzi inne & en ute + två sorters bastu kan knappast kallas för ett spa.
Små, men trevliga rum.. Vi åt en jättegod 5 rätters på kvällen vin förslagen var klockrena & tjejen som serverade var jättetrevlig.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Bo E
Omdömet skrevs 27 oktober 2020 från mobil enhet

Familjen om tre åkte upp. Två vuxna och en 16 åring.
Spaa ok. Vi har som familj besökt 10 olika spa, detta var fräscht och trevlig personal men relativt litet. Fin pool, fin bubbelpool, fina bastu och fint..men enkelt fast fint. En natt som spaupplevelse är nock.
Rummet på Läsidan trevligt men litet.
Maten där vi hade en femrättersmeny gjorde att det blir en fyra. Kalven var riktigt god. Laxtartar magisk i hetta och sötma.
Riktigt god mat. Riktigt Trevlig service. Gemytligt.
Frukosten var fin, litet minus var den obefintliga smaken på äggröran.
Trevlig vistelse.

Datum för vistelsen: oktober 2020