“Trevlig service”

Bremers Restaurang & Bar
Rankad som nr 15 av 26 Restauranger i Smögen
Beskrivning: Vi erbjuder en prisvärt meny komponerad av vår stjärnkock - "den galne kocken" Zoltan Töröscik - flerfaldig medaljör i matlagning (VM guld 2010 i Luxemburg) och en härlig avslappnat miljö mitt på smögenbryggan med utsikt över havet. Hos oss äter stora som små något passande ur menyn som erbjuder en skön blandning av livets goda.
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Jag åt oxfilépastan och min kompis tog pizza. Allt smakade underbart och extra tack till trevligt bemötande. Bästa stället på smögen!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 977wilmah

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Vi var fyra gäster som beställde lunch och dryck. Efter det att vi serverats vår mat fick vi be om att få både bestick och dryck. Besticken fick vi ganska snart men drycken dröjde så att vi nödgades säga till ytterligare en gång.
Lunchen som bestod av tre olika rätter var inte av bästa kvalité, men gick att äta. Vår uppfattning är att det uppstod ett kaos när regnet drog in som blev allt för
Svårt för personalen att hantera. Som helhet kan vi inte ge högre betyg än en tvåa men maten som lunch kan vara värt en trea.

Tack 304susannen
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Vi var 8 personer som var super nöjda. Hälleflundran var underbar, pastarätterna var perfekt tillagade och torskryggens smaker gifter sig med varandra. Vi kommer tillbaka i augusti och vi rekommenderar er starkt denna restaurangen. Även servicen var toppnoch!

Tack A3043ZRcharlottej
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Total ridå skulle jag ätit här igen? Nej tack! dålig service och dålig mat. Kom ihåg uttrycket total ridå när ni äter här maten kom men inga bestick…ÄT INTE HÄR

Tack 872hejh
Omdömet skrevs 17 juli 2021

Tack för snabb och bra service! God mat och all vi 9 var nöjda med maten. Pastan var supergod! Extra plus till Tea och Anna som såg till att vi hade det vi behövde.

1  Tack 455barbroa

Resenärer som tittade på Bremers Restaurang & Bar tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Bremers Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!