“Ingen turistfälla”
Omdöme om Roys Delikatesser

Roys Delikatesser
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Smögen
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Bra pizza bianco, bra pommes till fish&chips, lite trångt mellan borden men trevlig personal och fräscht upplägg, prisvärt

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack TobiasHasskvist

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Fisk/Skaldjursgrytan var himmelsk!!!
Lagad med enorm kärlek å otroligt genomtänkt!!! Fantastiskt konsistens på råvaror, bra balans på hetta, smaker m.m. Oftast går jag besviken från restarunger när man ätit deras fisk/skaldjurs soppa/gryta men den här är magisk god! Hatten av för kocken och känsla/kärlek till mat!! Rekommenderas alla dagar i veckan! Fantastisk personal å irish coffen var en grym avslutning! Top of the line!! Dont miss it!!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 539claesh
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Mycket god mat! Alla i familjen var nöjda- både barn och vuxna. Snyggt och fräscht och med bra service. Återkommer mer än gärna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack alexandraeV3055JF
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Alla i personalen var super trevliga särskilt en ung tjej med lockigt hår! Vi äskade att det fanns bra alternativ för musslor och en pizza med vegansk fetaost

Datum för besöket: juli 2021
Tack Fellanfells1
Omdömet skrevs 25 juni 2021 från mobil enhet

Vi var några stycken som åt musslor och fiskgryta, musslorna var väldigt små. Det smakade bra men inget extra. Trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Hargus23

Resenärer som tittade på Roys Delikatesser tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Roys Delikatesser? Berätta vad du tyckte!