“Väldigt god mat!”
Omdöme om Roys Delikatesser

Roys Delikatesser
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Smögen
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Mycket god mat! Alla i familjen var nöjda- både barn och vuxna. Snyggt och fräscht och med bra service. Återkommer mer än gärna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack alexandraeV3055JF

Omdömet skrevs 7 juli 2021

Alla i personalen var super trevliga särskilt en ung tjej med lockigt hår! Vi äskade att det fanns bra alternativ för musslor och en pizza med vegansk fetaost

Datum för besöket: juli 2021
Tack Fellanfells1
Omdömet skrevs 25 juni 2021 från mobil enhet

Vi var några stycken som åt musslor och fiskgryta, musslorna var väldigt små. Det smakade bra men inget extra. Trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Hargus23
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Ett måste på smögenbryggan varje år. Deras musselsoppa mmmmm och perfekt snabb service gör Roys till höjdpunkten på bryggan.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack 74gunnar74
Omdömet skrevs 31 maj 2021 från mobil enhet

God mat och bra service!
Hundar välkomna. Fint läge.
Nackdelen att inte skötbord fanns och toan var liten.

Datum för besöket: maj 2021
Tack johannak292

Resenärer som tittade på Roys Delikatesser tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Roys Delikatesser? Berätta vad du tyckte!