“Fint på Smögenbryggan ”
Omdöme om Roys Delikatesser

Roys Delikatesser
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Smögen
Omdömet skrevs 25 juni 2021 från mobil enhet

Vi var några stycken som åt musslor och fiskgryta, musslorna var väldigt små. Det smakade bra men inget extra. Trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Hargus23

Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Ett måste på smögenbryggan varje år. Deras musselsoppa mmmmm och perfekt snabb service gör Roys till höjdpunkten på bryggan.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack 74gunnar74
Omdömet skrevs 31 maj 2021 från mobil enhet

God mat och bra service!
Hundar välkomna. Fint läge.
Nackdelen att inte skötbord fanns och toan var liten.

Datum för besöket: maj 2021
Tack johannak292
Omdömet skrevs 30 september 2020 från mobil enhet

Ett måste om man besöker Smögen bryggan. Prova deras fiskgryta som är västsveriges godaste. Musslorna går heller inte av för hackor. Kustcharkens hamburgare serveras på utsökt sätt. Mycket trevlig personal, snabbt serverat på uteserveringen med utsikt över hamninloppet

Datum för besöket: september 2020
2  Tack 74gunnar74
Omdömet skrevs 5 september 2020

Fantastisk personal, snabb service och otroligt god mat. Detta präglade vårt besök hos Roys när vi intog en perfekt lunch i strålande solsken. Främst musslorna och fisk och skaldjursgrytan satt helt rätt.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Black_Father

Resenärer som tittade på Roys Delikatesser tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Roys Delikatesser? Berätta vad du tyckte!