“Toppenställe”
Omdöme om Roys Delikatesser

Roys Delikatesser
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Smögen

Ett måste om man besöker Smögen bryggan. Prova deras fiskgryta som är västsveriges godaste. Musslorna går heller inte av för hackor. Kustcharkens hamburgare serveras på utsökt sätt. Mycket trevlig personal, snabbt serverat på uteserveringen med utsikt över hamninloppet

Datum för besöket: september 2020
Tack 74gunnar74

Omdömet skrevs 5 september 2020

Fantastisk personal, snabb service och otroligt god mat. Detta präglade vårt besök hos Roys när vi intog en perfekt lunch i strålande solsken. Främst musslorna och fisk och skaldjursgrytan satt helt rätt.

1  Tack Black_Father
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Fish & chips. Fisken smakade ingenting. Frityrsmeten runt den var som ett pansarskal. Pommesen var också sönderfriterad, hård så de flesta gick sönder när man skulle sticka i gaffeln.
Vi hade nog inte samma tur med kocken som tidigare omdömeslämnare.

Tack KennyF123
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Alltså... Räkpizzan, helt fantastisk! Och de små friterade räkorna med chilli aioli. Mat när det är som bäst!

Tack susannelR3873TX
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Räkmackan är väl ett måste när man besöker Smögenbryggan. Den smakade också väldigt gott utan att vara brutalt dyr. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 512andersk

Resenärer som tittade på Roys Delikatesser tittade också på

Smögen, Västra Götalands län

Besökt Roys Delikatesser? Berätta vad du tyckte!