FindHotel
Travelocity
Orbitz.com
StayForLong178 US$
Omdömet skrevs 27 juli 2019

B&B med det bästa tänkbara läget i Smögen, precis i början på bryggpromenaden! Vi hade egen balkong med kvällssol med utsikt över bryggan. Fönstren väl isolerade så vi blev inte ens det minsta störda av semesterfirare på båtar eller restaurangerna precis intill. Kan inte bli bättre om man vill vara mitt i där allt händer. Rummet mycket fräscht och rent med jättesköna sängar.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Passenger793563
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Bra läge, lite långt från parkering dock. Skön säng och kaffe och kylskåp på rummet. Frukost i restaurangen runt hörnet.Ingen reception men funkar ok ändå. Vi stannade två nätter och hade gärna önskat påfyllning av kaffepulvret och ny handduk.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Lena B
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt semesterboende i bästa läge i underbara Smögen. Bra service, bra rum och mitt i pulsen. Restauranger, barer och frukostställen runt knuten. Parkering finns inte så ett tips är skolgården ca 500m bort för 80kr dygnet.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 374svanteb
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

B&B med det bästa tänkbara läget i smögen, precis i början på bryggpromenaden! Vi bodde högst upp med egen balkong med kvällssol och utsikt över smögenbryggan. Kan inte bli bättre. Rummet fräscht med bra sängar. Några minus dock: Eftersom vi var 4 personer så hade två enkelsängar ställts in i allrummet. Vilket innebar att dörren till sovrummet inte gick att stänga. Inga mörkläggningsgardiner i något av rummen. Sedan saknades bestick, glas, etc. I köket. Detta företog vi när vi åkte var ett misstag.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack GLK65
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Fint hotell med bra läge, fantastisk utsikt över hamnen och nära till bra restauranger och fiskaffärer. Ägaren var trevlig och serviceminded. Vi hade bara bokat två nätter för en minisemester, men återvänder gärna!

Datum för vistelsen: juli 2017
2  Tack Eva R