Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Ställer mig tveksam till Corona-anpassningen i hotellets badavdelning. Man bokar tid för bad, men ändå alldeles för många i lokalen (jag trodde vi i princip skulle bara själva). Kanske att det va tillåten mängd folk i lokalen utefter kvm, men om typ alla är på samma plats (i poolen med strömmande/forsande vatten) då är det omöjligt att hålla 2 meters avstånd. Det va minst 20 pers samtidigt där när vi badade. Nej, det kunde hotellet anpassa bättre. Påpekade ändå problemet, men utan åtgärd.

Omklädningsrummen avstängda, men man hänvisas ändå dit att duscha av sig innan bad. Men duscha ska man ju ha gjort på sitt rum innan, så det blev ju ändå tätt med folk i omklädningsrummet...

Även i restaurangen tveksam anpassning. I princip tom lokal, men hamnar ändå vid bordet bredvid en annan familj.

I övrigt fint hotell tycker jag i fantastisk fin miljö.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack catapresan
Omdömet skrevs 6 april 2021

Vildmarkshotellet är trevlig och fantastiskt belägen, Spa avdelning är helt okej för barnen i en timme innan de tröttnar, lite snålt med värme så de flesta går och huttrar, det lär inte vara billigt att driva en sådant jätteprojekt så det märks att man snålar in där man kan ( personal tex) det tar timmar att komma fram på telefon det flesta medarbetare ör där på grund av låg lön snarare än hög kompetens, Parken under annandag påsk, var skrattretande, att ta betalt för inträde på en helt öde park är på gränsen till vansinne. Bamses värd? glöm det helt stängt, Bamse? nix såg inte honom under dagen, Wildfire?? nej STÄNGT, Djur? nja en väldigt fåtal, Inträde till parken; JA självklart :-) vi skulle inte gå tillbaka off säsong om det vore gratis.

Rumstips: DONT visit the park off season,
Datum för vistelsen: april 2021
Tack krokodillll
Omdömet skrevs 20 mars 2021 från mobil enhet

Tog en övernattning på Vildmarkshotellet för att komma hemifrån ett dygn, använde oss av Äventyrspaketet. Ny personal vid incheckningen som man inte spontant fick information av utan fick fråga om bordsbokning och frukosttider. Rummen var små men funkade, fin utsikt och balkong, men ingen vattenkokare och inget kaffepulver eller the?! Det är väl standard trodde jag. Tyvärr bodde vi precis vid hissen som lät en hel del. Väldigt varma rum som inte hade någon termostat, undrar hur varma de är på sommaren?
Mysigt att sitta och titta på delfinerna när de tränades och fick mat.
Menyn som ingick var Lax till förrätt och inget mer om man inte frågade. Till huvudrätt kunde man välja mellan kött/fisk/vegetariskt. Vi fick en magiskt god förrätt baserad på kålrot, tillbehören till kötträtter var väldigt goda men tyvärr var köttet segt. Vi provade de två efterrätterna som fanns och de var goda. Hade en väldigt trevlig servitris som passa på sitt jobb.
Frukosten var helt ok, standard hotellutbud. Men inga skyltar om vad man tog för pålägg eller vad som fanns under lock på värmeplattorna, så alla som var nyfikna lyfte på allt. Hade önskar mer genomtänkt placering av mat, gröt vid en station, sked hitta man längre bort och mjölk hitta man vid kaffet.
Egentligen petitesser men sänker helhets intrycket av besöket. Med utcheckning redan vid kl11, känns det lite stressat om man hade velat uppleva lite mer av djurparken på fm

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack NSusman
Omdömet skrevs 3 mars 2021

Vi glömde kvar en telefon. Jag anmälde detta på en gång och nu har det gått över två veckor och dem hör inte av sig. Efter en dag svarade dem bara att de inte hittat någon telefon på rummen vi hade bott i. Men att dem skulle leta och höra av sig oavsett när de tittat igen. Ingen har någonsin hört av sig. Jag har mailat ringt men får inget besked. Allmänt otroligt dålig service!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack emiliae549
Omdömet skrevs 1 mars 2021

BESVIKEN!!

Otroligt dålig Coronaanpassat i spa och vid frukost.

Tjejen vid ingången till frukosten pratade så tyst att det inte gick att höra vad hon sa.
De flesta i personalen var väldigt lite serviceinriktade och mycket tråkiga, de verkade mest längta efter att få gå hem.

Ingen information om hur länge man fick sitta i bubbelpoolen och inte skyltat att det bara fick vara ett sällskap i bubbelpoolen per gång.
Folk drack medhavd alkohol i poolen, dessutom efter kl.20.30, det satt även fler än de tillåtna 5 pers åt gången i badet.
Det var också fullt med barn i den bassängen där det var lite strömt. Ingen personal hade koll, inte heller närvarande föräldrar
Man fick inte byta om nere vid spa’t och det fanns inte badrock och tofflor på rummet, vi fick alltså gå ner i badkläder, ett litet badlakan och barfota.

Vid frukost serverades tre frallor, två halvor skinka, två halva ostskivor och tre frallor, ett par gurkskivor och två tomatskivor (till två personer). Ingen information om att man skulle ta pålägg med en ren gaffel och lägga den smutsiga i en separat skål, ja man kunde ta själv av den otroligt snålt tilltagna och dåliga frukostbuffén som serverades.

Vildmarkshotellet har mycket att jobba på för att bli det hotellet som som utger sig för att vara. Jag kommer absolut inte rekommendera det till någon, tvärtom.

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack 893katarinas