Omdömet skrevs 28 december 2019

Ett hotell som ligger i anslutning till Kålmårdes djurpark. Trevlig och hjälpsam personal. Det finns både familjerum och standard dubbelrum. Alla rum har balkong och en del rum har utsikt över Bråviken. Bra för konferenser. Hotellet är nyrenoverat. Bra restaurang med med god mat och frukost. Ett besök rekommenderas i den fina spa-avdelningen.

Rumstips: Rum högt upp med utsikt över vattnet.
Datum för vistelsen: december 2019
Tack Sören J
Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

Bodde en natt här på höstlovet. Hade bokat ett halloweenpaket med 2 dagars inträde i parken. Hotellet är nyrenoverat och gemensamhetsutrymmen och rum är mycket fräscha. Fin utsikt från det lilla rummet som har det man behöver plus balkong. Men rummet är i minsta laget för en familj på 4 personer. Fint spa även om det var överbefolkat under höstlovet. ( Men det får man vara beredd på.) Helt ok frukost med extra plus för lokalen. Buffén på kvällen var ok, de varma rätterna hade en övervakare som kollade på din telefon och kontrollerade så man tog med rätt bestick. Hade varit bättre med en kock där som såg till att där fanns mat i grytorna...

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Joakim B
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Bokade en övernattning med Bamsepaket. Väldigt tillfreds med det mesta. Kvällsbuffen som ingick var god och välgjord. Frukosten var över snittet för hotellfrukost.

Spa & badet var underhållande för en 2åring. Lekrum, biorum fungerafe bra det med. Sen var föreställningen med Bamse såpass underhållande att barnet satt kvar= bra betyg.
Höjdpunkten var väl ändå minglet med Bamse och hans vänner både på kvällen och till frukosten.

Vi är nöjda med vistelsen.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Anton W
Omdömet skrevs 2 november 2019

Vi hade en jättefin helg på Kolmården. Vi bokade ett lite dyrare Deluxerum - o vi hade visserligen en balkong och fin utsikt, men rummet var extremt litet! Det gick knappt att röra sig! Sängarna var sköna och det var rent o fräscht! På kvällen åt vi en härlig buffé och frukosten var det absolut inget fel på! Personalen var hjälpsam. Vi besökte pool och spaavdelningen som var helt okej, men bägge handduscharna i kvinnornas omklädningsrum var trasiga ... o golvet skitigt! Så där får dom lite minus!

Rumstips: Gå ner till Bakfickan o ät er frukost! Lugnare där!
Datum för vistelsen: november 2019
Tack innaT_13
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Parkering inte så långt från entren var bra,
Receptionen med flera trevliga värdar med ett gott bemötande var en trevlig start, snabba och effektiva,
Vårat rum för 3 pers med 4 sängar var fint och välstädat, rummen är inte stora men vem skall vara på rummet?, Dubbelsängen var skön och våningsängen infälld i väggen smart, Men som sagt fäller man ut bägge sängarna och är 4st så är det trångt, men fin balkong sommartid blir ju ett rum ytterligare, dusch och toa bra inget fel där, Ingen minibar om man förväntar sig det,
Lunchen och middagen var mycket bra dom hemmagjorda köttbullarna med såsen var kanon,
Men frukosten är stökig när ett fullt hotell på 700personer skall äta nästan samtidigt, dom som jobbar där hinner inte med då så är det bara, Jag saknade grädde och nutella till pannkakorna som jag inte åt för dom var slut hela tiden och långa köer, Stekta ägg och köttbullar fanns inte heller, annars saknade jag inget,
Spadelen! ja förväntar man sig ett tyst och lugnt o mysigt spa så blir man besviken, Men detta är ett familjehotell och nästan alla har ju barn med sig och då funkar detta bad mycket bra, En ström att åka i med utfart till ute poolen, 2st bubbelpooler, och en bastu som var stängd! lite synd, Det är två våningar så på övre var det lite lugnare med en pool och liten bar där man sätter upp på rummet,Inga kort behövs du behöver bara veta ditt namn och hotellnummer,
I anslutning finns ett rum med solstolar och även solsängar (stor altan med)
Gym finns inget vi testade,
Konferensrum finns vårt var stort och fint,
Vi var mycket nöjda med vår vistelse.

Rumstips: Be om havsutsikt med balkong det var fint fel årstid bara:)
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack jonaseverlund