Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Blandad kompott. Låt oss börja med det dåliga. LEKRUMMET plan 2- VÄRDELÖST! Hur kan man sälja sk ”familjeweekend” och ha ett rum för lite äldre barn där det mesta är trasigt, slitet och utbudet pinsamt dåligt? PYSSELRUM- lägga fram några kritor, färgade papper mm tycker jag var jättetråkigt. VÅRT RUM- tur att vi hade handdukar så vi kunde täta balkongdörren. Det drog och rummet var kallt. I SPAT- inga barnstolar i duschen vilket försvårade duschningen. Familjeweekend = barn av olika åldrar. Det var ofräscht i de minimala omklädningsrummen. Så tar vi det BRA- LEKRUMMET PLAN 3- vår 15 månaders hade jätteskoj där. RESTAURANGEN- buffén var riktigt bra! Frukosten likaså! ⭐️⭐️⭐️⭐️ KOLMÅRDENKIDS- jätteskoj. Barnen var nöjda. PERSONALEN- jättetrevliga. Summan av denna weekend är att vi kommer inte att göra om, det var inte värt pengarna. Besöka Kolmården kommer vi helt klart göra, men bor då inte på Vildmarkshotellet.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
3  Tack MariaBerg
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet har ett otroligt läge med fantastisk utsikt över Bråviken. Trevligt, något slitet rum med balkong. Ganska skön säng som främjar en god nattsömn. Tyvärr dåligt med hygienartiklar i badrummet, kombinerad tvål och schampo som mest påminde om diskmedel.
Mycket bra frukost och konferansfika. Lunchbuffe med medelmåttig mat och god middag med vällagad mat.
Som helhet en bra och trevlig vistelse i närheten av Kolmårdens djurpark.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Annelie339
Omdömet skrevs 28 december 2017

Familjerum med 2 barn,trångt,men fungera bra.Ligger mycket bra i direkt anslutning till Sveriges bästa djurpark.SPA och badet var toppen vi hade jätte roligt i anläggningen.
Rent och snyggt på rummet och en bra restaurang på hotellet.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack dingtuna
Guest Service V, Receptionschef på Vildmarkshotellet Kolmarden, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2018

Hej,
Tack för att ni har skrivit ett omdöme om oss.
Ja, det är trångt men effektivt i våra familjerum :)
Hoppas att ni vill besöka oss igen.
Varmt välkomna.

Varma hälsningar Lisa Eriksson, Hotellchef, Vildmarkshotellet

Omdömet skrevs 20 december 2017

Ett konferens och familjehotellet vid Kolmårdens djurpark. Rummen är ljusa. De flesta rummen har balkong. En del rum har balkong mot vattnet. De finns en bra och fräsch relaxavdelning som alla på hotellet kan nyttja. Bra och riklig frukost. Vissa kvällar så är en nattklubb öppen i källaren.

Tips för att välja rum: Rum högt upp med utsikt över vattnet
Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Sören J

Hej Sören,
Tack för ditt fina omdöme.
Vi ser fram emot att du besöker oss igen.

Vänliga hälsningar Lisa Eriksson, Guest Service, Vildmarkshotellet

Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

Det är bra och funktionella konferansrum.
Rummen är helt ok, fast rätt smal säng med det gick ju att sätta ihop dem så jag slapp känslan att trilla ur sängen på natten.
Frukosten var kanon.
Men middagen och lunchen var rätt bedrövlig tyvärr.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Linslus_17