“Bra restaurang”
Omdöme om Restaurante Pedro

Restaurante Pedro
Rankad som nr 16 av 68 Restauranger i Cabanas
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

God mat, bra service och vackert läge. Åt en grillad seabass, jättebra. De andra var nöjda med sina kötträtter. Inte wow men helt ok för en enkel middag.

Tack ECeciliaF

Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Restaurangen utger sig för att ha inriktning på fiskrätter. Vi beställde två grillade tonfisk som serverades med kokt potatis, citron och smör. Tonfisken hade de dessvärre grillat för lång tid. Den var väldigt torr och okryddad, men vår hunger talade så vi åt upp allt. Dock väldigt besvikna.

Personalen var trevlig vilket gjorde oss desto gladare.

Vi kan givetvis inte svara på hur alla andra maträtter smakar. Detta betyg är helheten. Då tonfisken egentligen skulle få en etta, knappt.

2  Tack Theeres L
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Maten var vällagad men de kakelklädda väggarna och kakelgolvet gav en hög ljudnivå. Detta gjorde att bekvämligheten sjönk.

Tack Guhul
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Underbart god middag med förrätt och varmrätt ! Fantastiskt bra service! Bra priser! Trots TV så är miljön riktigt bra.

Tack Gun-Britt G
Omdömet skrevs 30 mars 2016 från mobil enhet

Vi åt lunch på denna restaurang. Som förrätt delade. Vi på polvo frito med vitlök. Helt enkelt strålande. Sedan grillad dorado och grillad porto iberico. Båda mycket bra. Husets vin både rött och vitt bar helt ok.uppmärksam serveringspersonal. Hit går vi gärna åter.

Tack KANSU

Resenärer som tittade på Restaurante Pedro tittade också på

Besökt Restaurante Pedro? Berätta vad du tyckte!