Travelocity
Orbitz.com
Priceline

Hemskt ställe. Liten stuga som är under standard. Soffsängen går inte användas och personalen vill inte hjälpa till. Frukost går inte köpas till som de lovade på hemsidan. Allt är väldigt slitna. Inte nöjd.

Tack miastrand
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

+ dusch, bastu, tvättmaskin & andra faciliteter ingår i priset. Mycket prisvärt!

+ nära till havet

-stor camping med mycket folk risk att bli störd av skällande hundar eller folk som anländer sent.

Skulle det inte varit för ovan nämnda minus hade min vistelse varit 5/5 nu blev det 4/5 .

Tack Steffo1990
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Jättemysig camping fina promenad vägar och cykel vägar

Allt var väldigt mysigt och hemtrevligt
Rekommenderar varmt att åka dit på semester

Finns massa sevärdheter och mysiga restauranger

Mysigt för en barnfamilj med massa aktiviteter

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack marika902021
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Vi bodde på en lummig skogstomt och vi fick två fina dagar på campingen. Det luktade dock unket från havet och innan näsorna vant sig så var det inte så trevligt. Serviceutrymmen och toaletter var rena och fräscha under vår vistelse. Läget och närheten till Torekov centrum är ett stort plus.

Tack Catrine40
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Mysig camping med fina platser men i övrigt riktigt dåligt! Servicehusen var så äckliga av smuts (trots ny städade) sopstationen var full under hela vår vecka och som hjälp körde personalen och fyllade bilarna med skräp istället för beställa tömning av hela. I kiosken var glassen slut flera dagar. Glasskärvor, skräp låg på marken. Stugan var så dåligt städad.
Fin omgivning men dåligt skött.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack saraoT7896KL