Omdömet skrevs 21 juli 2020

Dålig service, hemsk mat i resturangen o tyvärr ingen Corona städning på toaletterna.
Personalen var otrevlig.
Väntetiden på maten 2 timmar
Läget var kanon men det är det enda som var bra.
Torekov är annars väldigt fint

Tack Cecilia J
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Mysig camping vid havet. Dock besviken på städningen av servicehusen (särskilt i dessa corona-tider). Endast Telia har täckning, så har du annat abonnemang så rekommenderas att man köper ett Telia kontantkort eller liknande om man vill kunna ha tillgång till internet. Wifi genom campingen var obefintligt. Närmaste ställe jag hittade Telia Kontantkort var på Väla utanför Helsingborg. Bra mini-golfbana :-)

Tack 246malinr
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Besök i Torekov i några dagar. Fin camping som ligger vid havet.
Det havsnära läget gör att man hela tiden känner den inte så trevliga lukten av tång som sköljts upp, samt att det är ganska blåsigt.
Tyvärr var inte campingen riktigt anpassad för Coronatider och städningen vid toaletterna var bristfällig.

Tack fruglan
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Den sämsta campingen vi vart på, så sunkiga dåliga orustade servicehus, hela stället luktar avlopp!! Åk inte dit !! Bara alger och tång och inte serviceminded personal! Lekparken är smutsig! Allt är smutsigt! Kottar grenar trånga platser ! Kan inte rekommenderas alls ! Vi betalade för 5 nätter åkte därifrån efter 1 natt! Wi-Fi funkar inte, och ingen täckning för din egen internet !!

Tack NathalieK0703
Omdömet skrevs 17 juni 2020

Läget är strålande, precis vid havet, krabbfiske, och främst nära till Torekov där det finns ett riktigt bra utbud av restauranger etc, härligt uteliv.
Men det är inte campingen som gör det.
Campingen är medel, skulle säga 3 stjärnor.
Ok servicebyggnader med bra städning, känns lite slitet.
Samma med lekplats.
Bad möjlighet är ok men stranden nedanför var inget bra, bryggan däremot var helt ok. Finns strand längre bort mot Torekov som är bättre.
Restaurangen på campingen provade vi inte då vi vid förra tillfället både blev extremt dåligt bemötta där samt deras pizza var bland det hemskaste jag ätit.
Trevlig camping annars med bra läge

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack marcus2rin