Bli belönad med One Key
sebastianj43466

Första gången och supernöjd

Omdöme om Torekov Hotell
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 24 mars 2024
Av alla hotell blev jag mycket positivt överraskad av detta . Charmigt men ändå lyxigt.

Personalen var superb.

Vet inte vad mer jag ska skriva men det behövs 200 tecken för att kunna skicka detta omdömet.
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingTorekov Hotell, svarade på det här omdömet
Svarade 27 mars 2024
Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt. Det är Tripadvisor som vill ha lite längre recensioner :) vilket vi som hotell uppskattar.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka.

1 130 kr
  • eDreams
16.0 km från Torekov Hotell
Visa fler hotell i Torekov
Omdömet skrevs 23 mars 2024 från mobil enhet

Vilket ställe! Ett fantastiskt spahotell ett stenkast från havet i Torekov. Boka ett nyrenoverat superiorrum i de separata byggnaderna och ni blir inte besvikna, högt i tak, stora ytor, underbart vacker och genomtänkt inredning. Rummet var välstädat och ingenting saknades. Åt en gudomlig 3-rätters i restaurangen där hovmästaren gjorde ett fenomenalt jobb. Servicen var oslagbar på hela hotellet inklusive reception, frukost och spa. Jag kan verkligen varmt rekommendera detta hotell, ser redan fram emot nästa besök.

Restyp: Reste ensam
Tack AnnaTildaTexas
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2024

Tusen tack för en underbar recension efter ert besök på Torekov Hotell. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert högsta betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

Vi hoppas verkligen att få se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 12 mars 2024

Vi ville åka på lite avkoppling och vi tycker detta ställe är mycket bra ! Lugnt och skönt med ett fantastiskt läge! Mysigt och fint ! Restaurangen är mycket bra. Trevlig personal! vi har åkt på olika erbjudanden, tex Tid med din tonåring eller Late in.

Tack elisabetwillix
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2024

Hej,
Tack för ert besök på Torekov Hotell och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era åsikter och upplevelser är viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg, vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

Omdömet skrevs 9 mars 2024

4,5 AV 5,0 Beskriv hur du upplevde servicen = Mycket bra
Berätta vad du tyckte om rummet = Mycket Bra
Berätta om läget och bekvämligheterna = Mycket Bra
Berätta vad du gillade mest "lokalernas skick"
Fel = Inget
Beskriv hur du upplevde servicen
Berätta vad du tyckte om rummet = Mycket bra
Berätta om läget och bekvämligheterna = Mycket bra
Berätta vad du gillade mest och minst
Fel

Tack matsnilssongbg

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka.

Omdömet skrevs 22 februari 2024

Vi ville fira dotterns 30-årsdag tillsammans i familjen på något lugnt mysigt ställe med tillgång till SPA.
Vi är verkligen så nöjda över vårt val.
Vi åt lunch när vi kom fram och redan vid lunchen kände vi att detta kommer bli bra!
Lunchen var magiskt god.
På kvällen hade vi 5-rätters och menyn var verkligen trevlig och vi alla 6 i sällskapet blev super nöjda.
Servicen var toppen precis hela vistelsen.
Det enda vi saknade var att ta med något att dricka ut vid poolområdet, alkoholtillståndet gäller inte utanför restaurang - bar området. Men det var inget stort problem.
Vi återkommer gärna

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack JennyJimmy
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2024

Tusen tack för ert besök på Torekov Hotell och för att ni tar er tid att skriva er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar er beskrivning av er vistelse, det värmer vårt hotellhjärta.

Omdömet skrevs 20 februari 2024

Trevligt och gemytligt med mycket god mat och trevlig personal. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera detta hotell. Det ligger också på lagom avvstånd för oss som bor i södra Skåne.
Tack för ett trevligt och avkopplande dygn!

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack 768ulricac
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2024

Tack för ert besök på Torekov Hotell och för att ni tar er tid att skriva en recension med er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar att ni skriver om er upplevelse.