Bli belönad med One Key
Träslövsläge

Underbart!

Omdöme om Torekov Hotell
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 12 mars 2024
Vi ville åka på lite avkoppling och vi tycker detta ställe är mycket bra ! Lugnt och skönt med ett fantastiskt läge! Mysigt och fint ! Restaurangen är mycket bra. Trevlig personal! vi har åkt på olika erbjudanden, tex Tid med din tonåring eller Late in.
Datum för vistelsen: mars 2024
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingTorekov Hotell, svarade på det här omdömet
Svarade 13 mars 2024
Hej,
Tack för ert besök på Torekov Hotell och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era åsikter och upplevelser är viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg, vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

1 130 kr
Omdömet skrevs 9 mars 2024

4,5 AV 5,0 Beskriv hur du upplevde servicen = Mycket bra
Berätta vad du tyckte om rummet = Mycket Bra
Berätta om läget och bekvämligheterna = Mycket Bra
Berätta vad du gillade mest "lokalernas skick"
Fel = Inget
Beskriv hur du upplevde servicen
Berätta vad du tyckte om rummet = Mycket bra
Berätta om läget och bekvämligheterna = Mycket bra
Berätta vad du gillade mest och minst
Fel

Datum för vistelsen: mars 2024
Tack matsnilssongbg
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2024

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka.

Omdömet skrevs 22 februari 2024

Vi ville fira dotterns 30-årsdag tillsammans i familjen på något lugnt mysigt ställe med tillgång till SPA.
Vi är verkligen så nöjda över vårt val.
Vi åt lunch när vi kom fram och redan vid lunchen kände vi att detta kommer bli bra!
Lunchen var magiskt god.
På kvällen hade vi 5-rätters och menyn var verkligen trevlig och vi alla 6 i sällskapet blev super nöjda.
Servicen var toppen precis hela vistelsen.
Det enda vi saknade var att ta med något att dricka ut vid poolområdet, alkoholtillståndet gäller inte utanför restaurang - bar området. Men det var inget stort problem.
Vi återkommer gärna

Tack JennyJimmy
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2024

Tusen tack för ert besök på Torekov Hotell och för att ni tar er tid att skriva er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar er beskrivning av er vistelse, det värmer vårt hotellhjärta.

Omdömet skrevs 20 februari 2024

Trevligt och gemytligt med mycket god mat och trevlig personal. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera detta hotell. Det ligger också på lagom avvstånd för oss som bor i södra Skåne.
Tack för ett trevligt och avkopplande dygn!

Tack 768ulricac
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2024

Tack för ert besök på Torekov Hotell och för att ni tar er tid att skriva en recension med er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar att ni skriver om er upplevelse.

Omdömet skrevs 19 februari 2024

Sköna sängar, bra spa, trevlig miljö, god frulle! 5/5!
Tycker om att det är litet men ändå känns det inte trångt! Intimt samtidigt som det är luftigt.
Trevlig personal som alltid är hjälpsamma. En av de bättre spa jag varit på!

Tack elinbompa
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2024

Stort tack för en fin recension efter er vistelse hos oss på Torekov Hotell. Det värmer vårt hotellhjärta att höra at ni trivdes och hade det bra.

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 25 januari 2024

Saknade något gott att dricka vid dom varma poolerna utomhus. Fick ej ta ölen/vinet med sig ut av någon anledning. Den varma poolen inomhus flöt det runt väldigt mycket hudrester i så den bjöd inte in för ett dopp :-).

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack j0hannesm6
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2024

Tack för ert besök på Torekov Hotell och för att ni tar er tid att skriva en recension. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss. Vi har inget alkoholtillstånd vid poolerna, tyvärr.

Vi noterade att vi inte levde upp till era förväntningar, och det ber vi om ursäkt för. Dina åsikter och upplevelser ska jag ta vidare internt och ändra det vi kan. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

Vi hoppas såklart att ni ger oss en chans till att få se er hos oss igen!

Vänliga hälsning