Priceline
Travelocity160 US$
Tripadvisor160 US$
Omdömet skrevs 14 september 2022

Ett mycket Fint och fräscht rum. Hela miljön var avkopplande. I Bistron serverades både en fantastisk lunch, middag och frukost med bra urval. Spat var litet men det fanns allt man behövde för en avkopplande stund. Hotellet ligger vid en mycket vacker plats.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack minicarina1
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2022

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Torekov Hotell och hade en fantastisk upplevelse! Det värmer vårt hotellhjärta och det gläder oss att läsa er beskrivning och att ni gav oss högsta betyg. Stort Tack!

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 6 september 2022

Fint hotell, fräscha stora rum och trevlig frukost. Fint läge vid havet. Testade tyvärr inte SPAt denna gång, men det får bli nästa gång! Bra detaljer på rummen med strykjärn, AC, fina duschtvålar mm.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Lovis2022
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2022

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Torekov Hotell. Stort tack för en väldigt fin beskrivning av er vistelse hos oss och extra tack för höga betyg. Det värmer vårt hotellhjärta.

Välkomna åter!

Omdömet skrevs 3 september 2022

Allt var verkligen toppen från incheckning till rummet, luncherna, SPA tillgången samt den 3-rätters middag som vi åt på kvällen. Denna middag var verkligen en helhetsupplevelse tillsammans med vinpaketet. Jag säger bara WOW. /Leif Bengtsson

Tack liffebengtsson
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2022

Stort tack för din recension efter att du bott hos oss på Torekov Hotell! Wow, vad fint beskrivet och det gläder oss att se att ni gav oss högsta betyg. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 2 september 2022

Härlig anläggning i härlig miljö. Fin natur med möjlighet till avslappnande promenader och bad i havet efter konferensen. Mycket god mat. Hög kvalitet helt igenom. Lugn atmosfär utan störande ljud. SPA anläggningen motsvarade absolut förväntningarna.

Tack yvonnelarsen

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Torekov Hotell när ni var på konferens. Fantastiskt att läsa din fina recension med beskrivning och högsta betyg. Det tackar vi särskilt för. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 31 augusti 2022

Var nöjd i det stora hela men fick inte behandlingen jag bokat och det var ingen dubbelsäng i rummet trots att vi bokat det. Men maten och restaurangpersonal var verkligen över förväntan så det vägde upp.

Tack linalothman
Carina Wallen, Marketing på Torekov Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2022

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Torekov Hotell. Vi har olika dubbelrum, en del har separata sängar som sitter ihop och en del har dubbelsäng. Jag hoppas vi kan ge er rätt säng nästa vistelse. Kul att ni gillade maten och restaurangen så mycket. Det gläder oss och jag önskar er varmt välkomna åter!