2 personer tittar på det här hotellet
Priceline243 US$
eDreams230 US$
Agoda.com242 US$

Personalen är ovanligt serviceminded, känns vänliga och rutinerade.
Vinpaket till menyn var kolossalt bra matchat.
Harmoniskt inrett hotellrum, med mjuka färgtoner och möjlighet att variera belysningen. Go känsla!

Tack karinM212PG

Avkopplande, god mat och dryck, lugnt spa med mycket plats och fin utsikt, fina mysiga hotellrum/sviter, trevlig personal, service delux. Mysiga hörn att sitta och ta det lugnt. Man kan inte få det bättre.

Tack mierellekohler
Omdömet skrevs 20 september 2021

Konferens med vandring och Spa. Mycket trevlig vandring från Båstad. Hotellet ligger en bit utanför centrum. Fina rum och utmärkt restaurang. Trevlig personal. Matsäckarna vi beställde till vandringen var över alla förväntningar. Även restaurangen inklusive servicen var i toppklass. Lite slarv med informationen ang deltagares allergier.

Tack Ulf S
Omdömet skrevs 18 september 2021

Fantastisk service under hela vistelsen. Maten är enastående både vid lunchen och middagen. Fick rekommenderade fantastiska viner till middagen som passade perfekt till rätterna. Att man kan njuta spat som övernattande gäst till kl 22:00 var helt fantastiskt! Rekommenderar varmt Torekov Hotell!

Tack Navigator607835
Omdömet skrevs 18 september 2021

Vi var jättenöjda. Vi tycker att Torekov är mysigt ställe. Vi har varit i Båstad flera gånger men Torekov är mindre och lugnare ställe. Vi kommer gärna tillbaka till Torekov igen om priset kommer att bli akceptabelt.

Tack mojziskaj