Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com173 US$
Priceline173 US$
Travelocity173 US$
Orbitz.com173 US$
Prestigia.com178 US$
Omdömet skrevs 11 juli 2021

Rummen var fina och personalen var engagerade och hjälpsamma. Jag och min man uppskattade att det fanns många roliga saker att göra både på hotellet och runt omkring. På rummet fanns all information vi behövde ha om vistelsen och aktiviteterna.

Tack annavlandersson
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Vi är mycket nöjda med vår vistelse på Torekov hotel. Både med rummet, maten och servicen. Toppen att kunna kombinera golf och vandring. Kommer gärna tillbaka.Hägligt att limmats ett dopp i poolen efter vandringen. Det

Tack karinericsson0
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Fantastiskt härligt att komma fram till detta härliga hotell och restaurang efter 27km vandring. God mat och sköna varma bassänger. lugnt och skönt läge på hotellet. Fin strand en kort promenad från hotellet.

Tack Maria M
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Utomordentligt hotell, med bra läge och en fantastisk restaurang. SPA avdelningen har ett flertal bassänger med olika vattentemperaturer, både inomhus och utomhus. De tillgängliga bokningspaketen är mycket prisvärdiga

Tack Discover84086
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Välutrustat hotell med himmelsk mat, bland det bästa vi någonsin ätit.
Mycket trevligt bemötande särskilt Anders i restaurangen vilket gör vistelsen minnesvärd.
Tillgång till flera pooler samt spa som grädde på moset.
Rekommenderas verkligen!

Tack bjornisolna