Orbitz.com
eDreams
Priceline174 US$
Omdömet skrevs 4 juli 2021

Välutrustat hotell med himmelsk mat, bland det bästa vi någonsin ätit.
Mycket trevligt bemötande särskilt Anders i restaurangen vilket gör vistelsen minnesvärd.
Tillgång till flera pooler samt spa som grädde på moset.
Rekommenderas verkligen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack bjornisolna
Omdömet skrevs 2 juli 2021

Perfekt boende för den som vill ta sig runt och se fin natur i kombination med fräscht boende och fantastiskt god mat. Avkopplande med både spaområde men också med olika umgängesytor om man inte, som vi, får ett boende med ett extra vardagsrum vilket var en mycket trevlig överraskning.

Tack Chrissie03
Omdömet skrevs 1 juli 2021

Supernöjd, otroligt sköna sängar, jättegod mat, vänlig personal, ja, ett toppenställe helt enkelt! Skulle gärna återvända hit vid ett annat tillfälle! Kan rekommendera detta till alla som vill ha en avkopplande stund eller kanske stanna flera nätter.

Tack Habonisse
Omdömet skrevs 1 juli 2021

Fantastiskt trevligt ställe med toppkvalitet på middag och frukost.
Rummet var också till belåtenhet med sköna sängar och en touch av lyx.
I hotellets spa var ångbastun det bästa och utsikten från relaxen. Men annars var det inget speciellt med just den avdelningen och vi skulle inte betala extra för det.
Vi återkommer!

2  Tack christinasO9735SU
Omdömet skrevs 30 juni 2021

Hade högre förväntningar. SPA medel, ingen exklusive känsla. Saknades toalettpapper i sviten fick gå till receptionen för att få detta. Låg använd portionssnus på golvet vid nattduksbordet. Dock var maten i restaurangen fantastisk och serveringspersonalen trevlig.

Tack bogmonica