Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com199 US$
Travelocity199 US$
Priceline200 US$
eDreams200 US$
Prestigia.com205 US$
202207 av 972 omdömen
Omdömet skrevs 1 juli 2021

Supernöjd, otroligt sköna sängar, jättegod mat, vänlig personal, ja, ett toppenställe helt enkelt! Skulle gärna återvända hit vid ett annat tillfälle! Kan rekommendera detta till alla som vill ha en avkopplande stund eller kanske stanna flera nätter.

Tack Habonisse
Omdömet skrevs 1 juli 2021

Fantastiskt trevligt ställe med toppkvalitet på middag och frukost.
Rummet var också till belåtenhet med sköna sängar och en touch av lyx.
I hotellets spa var ångbastun det bästa och utsikten från relaxen. Men annars var det inget speciellt med just den avdelningen och vi skulle inte betala extra för det.
Vi återkommer!

2  Tack christinasO9735SU
Omdömet skrevs 30 juni 2021

Hade högre förväntningar. SPA medel, ingen exklusive känsla. Saknades toalettpapper i sviten fick gå till receptionen för att få detta. Låg använd portionssnus på golvet vid nattduksbordet. Dock var maten i restaurangen fantastisk och serveringspersonalen trevlig.

Tack bogmonica
Omdömet skrevs 29 juni 2021

Torekov Hotell visade sig vara en riktig pärla! Pool-område, spa, restaurang, rum; allt höll topp-klass! Frukosten var väldigt riklig och tre-rätters middag på kvällen var superb. Personalen var fantastisk. Hjälpsam på alla sätt.

Tack Ann-Katrin H
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Först vill vi rosa restaurangen. Mycket god mat och trevlig personal.
Området är vackert med fina vandringsturer.
Men…
Spa-avdelningen var liten och tråkig. När vi checkade in fick vi tilldelat en timmes spa på eftermiddag så det inte blev trängsel. Tänkte det låter väldigt lite, men det räckte mycket väl för det var litet. Åk inte hit för spaet utan för naturen.
Ett annat minus var att vårt rum inte kändes helt rent, och speciellt i pandemitider så känns rengöringen extra viktig. Vi fick diska glasen innan användning och glasflaskan för vatten var dammig

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack camillah213