Priceline244 US$
eDreams231 US$
Prestigia.com250 US$
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Först vill vi rosa restaurangen. Mycket god mat och trevlig personal.
Området är vackert med fina vandringsturer.
Men…
Spa-avdelningen var liten och tråkig. När vi checkade in fick vi tilldelat en timmes spa på eftermiddag så det inte blev trängsel. Tänkte det låter väldigt lite, men det räckte mycket väl för det var litet. Åk inte hit för spaet utan för naturen.
Ett annat minus var att vårt rum inte kändes helt rent, och speciellt i pandemitider så känns rengöringen extra viktig. Vi fick diska glasen innan användning och glasflaskan för vatten var dammig

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack camillah213
Omdömet skrevs 27 juni 2021

Vi åt en 7-rätters meny som var väldigt bra och med mkt hög kvalitet genom alla rätterna. Upplevde att spa:t var helt okej, men inget särskilt. Lite märkligt läge för ett hotell nära en radhisgata (någon bil körde förbi tidigt på morgonen).

Tack NannanAnna96
Omdömet skrevs 26 juni 2021

Lyxigt men avslappnat, det genomsyrar hela vår vistelse. All personal gav det lilla extra, maten var av hög klass och rummet kanon med sköna sängar! Omgivningarna är fantastiska och vi ägnade en del av tiden till vandring längs Skåneleden.

Tack Linnéa F
Omdömet skrevs 20 juni 2021 från mobil enhet

29 grader varmt , vad kan gå fel .
Fantastisk miljö fantastisk god mat trevlig personal servitris från Lästringe .
Vi servedes en två rätters meny +ett par goda snacks till fördrink allt perfekt tillagat med goda smaker .
Vi kommer helt säkert tillbaka.

Tack tommye789
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Fint spa med olika pooler, även att simma i. Härlig ångbastu.
Supergod middag serverad av trevlig personal. Rummet som var en svit infriade våra förväntningar.
All personal oerhört vänliga och tillmötesgående.
Åker gärna dit igen.

Tack Ibewe