Orbitz.com
Expedia.com160 US$
Priceline174 US$
Travelocity160 US$
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Fint spa med olika pooler, även att simma i. Härlig ångbastu.
Supergod middag serverad av trevlig personal. Rummet som var en svit infriade våra förväntningar.
All personal oerhört vänliga och tillmötesgående.
Åker gärna dit igen.

Tack Ibewe
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Middagen var suverän den var både vacker och mycket god. Sviten var fantastisk. Dubbelrummet var helt ok. Vi hyrde två sviter och ett dubbelrum. Allt var Corona anpassat. Men vi fick tillräckligt med spa tid.

Tack 671maryi
Omdömet skrevs 13 juni 2021

Fantastisk skrivarkurs helg med Caroline Säfstrand på ett fantastiskt hotell. Extra plus för maten. Härligt med egen uteplats och gångavstånd till havet och bad. Mycket bra hotell. Mycket smakfull inredning in i minsta detalj.

Tack 604evad
Omdömet skrevs 11 juni 2021

Fina rum med terass. God mat. Bra service av all personal. Trevlig miljö både inomhus och utomhus.
Sov bra i sköna sängar. Bra med parkering intill hotellhus. Härligt poolområde utomhus. Perfekt läge att promenera till Torekov hamn eller längs havet.

Tack annbrittsvensson
Omdömet skrevs 11 juni 2021

Firade vår 10-åriga bröllopsdag på detta ställe och kunde inte få en bättre dag! Mycket god mat och bra service! Var bara ute i spadelen då vädret var så fint och njöt av de varma poolerna och havsutsikten.

Tack josefinebrekell