Orbitz.com
Expedia.com243 US$
eDreams231 US$
Prestigia.com250 US$
Omdömet skrevs 10 juni 2021

Verkligen njutbar och god mat! Trevlig och engagerad serveringspersonal på kvällen.
Kudden, täcket och lakanen väldigt lyxiga och sköna att sova i.
Spa-öppettider lite snåla. På frukosten blev vi nästan lite ”uppläxade” om hur vi skulle sprita händerna och att vi hade 45 min på oss att äta frukost.

Tack cgb592021
Omdömet skrevs 10 juni 2021

Rum och Spa höll hög klass. Rent och snyggt.
Maten - frukost , lunch och middag var av mycket hög internationell klass.
Vinpaket var perfekt tillval och prisvärt.
Vi tog inga behandlingar så kan ej kommentera.

Tack goeranodmalm
Omdömet skrevs 9 juni 2021

Besviken på spa tiderna på kvällen men annars nöjd med vistelsen. Stod i mejl att man hade fri tillgång till spa mellan 21-14 men den informationen stämde inte. Spaet stängde klockan 22 enligt receptionen.

Tack 46saraandersson
Omdömet skrevs 9 juni 2021

Mycket bra spa och mysigt att bo. God mat och rejäl frukost. Passa på off-season för då kan man få ha spa:et för sig själv om man har tur! Alla på hotell o restaurang är jättetrevliga. Är man intresserad av en kortare vandring kan man gå till Dagshög. Inte så långt och naturen längs havet är mycket fin.

Tack 877lena
Omdömet skrevs 8 juni 2021

Fantastisk vistelse på ett toppenfint hotell i de bästa omgivningar. Om du har möjlighet så ska du absolut passa på att vandra eller cykla när du är här. Utmärkt god mat och fin service. Rummet höll generellt hög klass och jag sov gott i den lagom hårda sängen. Kan verkligen rekommendera ett besök på Torekov Hotell.

Tack cgustafsson2021