Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com173 US$
Priceline173 US$
Travelocity173 US$
Orbitz.com173 US$
Prestigia.com178 US$
Omdömet skrevs 9 juni 2021

Besviken på spa tiderna på kvällen men annars nöjd med vistelsen. Stod i mejl att man hade fri tillgång till spa mellan 21-14 men den informationen stämde inte. Spaet stängde klockan 22 enligt receptionen.

Tack 46saraandersson
Omdömet skrevs 9 juni 2021

Mycket bra spa och mysigt att bo. God mat och rejäl frukost. Passa på off-season för då kan man få ha spa:et för sig själv om man har tur! Alla på hotell o restaurang är jättetrevliga. Är man intresserad av en kortare vandring kan man gå till Dagshög. Inte så långt och naturen längs havet är mycket fin.

Tack 877lena
Omdömet skrevs 8 juni 2021

Fantastisk vistelse på ett toppenfint hotell i de bästa omgivningar. Om du har möjlighet så ska du absolut passa på att vandra eller cykla när du är här. Utmärkt god mat och fin service. Rummet höll generellt hög klass och jag sov gott i den lagom hårda sängen. Kan verkligen rekommendera ett besök på Torekov Hotell.

Tack cgustafsson2021
Omdömet skrevs 7 juni 2021

Fantastiskt ställe med schyssta rum, riktigt bra nivå på behandlingarna vi gjorde och högsta betyg till maten! Omgivningarna var härliga att promenera i och det fanns brygga med möjlighet till härligt havsbad en liten bit bort. Underbart ställe!

Tack oskarssonpernilla
Omdömet skrevs 7 juni 2021

10 av 10, kommer definitivt tillbaka! Läget, maten, miljön, personalen... Eftersom vädret var så fint, 25 grader C och strålande sol, fick man en känsla av att vara vid medelhavet. Rekommenderas verkligen!

• Restyp: Reste ensam
Tack pingle36