Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com242 US$
Priceline243 US$
eDreams230 US$
Agoda.com242 US$
CheapTickets242 US$
Omdömet skrevs 4 juni 2021

Fnatsriskt trebligt och fint hotell på ett vackert läge me dnärhet till naturreservat för fin morgonpromenad! Maten var så god med riktigt välgjorda rätter! Rummet/sviten var fint inredd, rent och snyggt!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack evathalen
Omdömet skrevs 3 juni 2021

Ett modernt hotell i fina Torekov en bit från hamnen, väldigt snyggt och mysigt inrett och med en restaurang som höll hög kvalité. Läckra lounge områden både inne och ute vid poolområdet. Kan inte bli mycket bättre än det här.

Tack Monica N
Omdömet skrevs 3 juni 2021

Vackert och lugnt beläget ca 15 minuters promenadväg söder om Torekovs hamn. Mycket fint utvecklat hotell med både rum i huvudbyggnaden och sviter i små fina hus runtom hotellet och spa/restaurang delen. Smakfull inredning av hög klass i alla delar, fin och varierad Spaavdelning med pooler och saunas både inom och utomhus med strålande utsikt ner mot havet. Topprestaurang i härligt ombonad lodge/loungemiljö av internationell klass. Serviceminded och trevlig personal på alla stationerna och ett kanonbra ställe i alla led för de som vill ha en fulländad hotellvistelse till bra pris. rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 367g_rant
Omdömet skrevs 2 juni 2021

Fantastisk 5 rätters middag!
Väl ordnat vandringspaket mellan Torekov och Båstad.
Spa delen är inte så stor, men helt ok. Väldigt fräsch byggnad och härliga rum med egen uteplats. Lugnt och fridfullt!

Tack mmN6721PU
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Hotell Torekov var det perfekta valet för att under några dagar kombinera vandring, SPA och sightseeing på vackra Bjärehalvön. Om man inte har en egen plan kan man få mycket bra tips och kartor i receptionen. Hotellet har ett bra utgångsläge för vandring, rummet höll hög standard och frukost och middagsmeny var utmärkt.

1  Tack karinl585