Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 2 juni 2021

Fantastisk 5 rätters middag!
Väl ordnat vandringspaket mellan Torekov och Båstad.
Spa delen är inte så stor, men helt ok. Väldigt fräsch byggnad och härliga rum med egen uteplats. Lugnt och fridfullt!

Tack mmN6721PU
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Hotell Torekov var det perfekta valet för att under några dagar kombinera vandring, SPA och sightseeing på vackra Bjärehalvön. Om man inte har en egen plan kan man få mycket bra tips och kartor i receptionen. Hotellet har ett bra utgångsläge för vandring, rummet höll hög standard och frukost och middagsmeny var utmärkt.

Tack karinl585
Omdömet skrevs 28 maj 2021

Avspänd lyx i härlig havsmiljö med mat och dryck av högsta kvalitet. Möjligheter till att utforska Bjärehalvön på många olika sätt. Vi gjorde flera vandringar kring havskusten och i underbar bokskog. Magiskt!

Tack asbjornosterberg
Omdömet skrevs 27 maj 2021

Kan varmt rekommendera ett besök, mysigt och gemytligt hotell!
Tydlig och bra information enligt covid-19 protokollet.
Personalen hade ett bra bemötande genom hela vistelsen som vi var där.
Lär bli ett nytt besök framöver!

Tack j0hnnilss0n
Omdömet skrevs 26 maj 2021

Firande av 75 årsdag tillsammans med min man och goda vänner! Ville visa dem ”Solsidan” av Torekov! Vi har nämligen tillbringat många sommarveckor där i andelsstugorna som ligger nedanför hotellet! Men denna gången blev det hotellvistelse och det ångrar vi verkligen inte!

Tack karinxpersson