Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com199 US$
Priceline200 US$
Travelocity199 US$
eDreams200 US$
Prestigia.com205 US$
Omdömet skrevs 28 maj 2021

Avspänd lyx i härlig havsmiljö med mat och dryck av högsta kvalitet. Möjligheter till att utforska Bjärehalvön på många olika sätt. Vi gjorde flera vandringar kring havskusten och i underbar bokskog. Magiskt!

Tack asbjornosterberg
Omdömet skrevs 27 maj 2021

Kan varmt rekommendera ett besök, mysigt och gemytligt hotell!
Tydlig och bra information enligt covid-19 protokollet.
Personalen hade ett bra bemötande genom hela vistelsen som vi var där.
Lär bli ett nytt besök framöver!

Tack j0hnnilss0n
Omdömet skrevs 26 maj 2021

Firande av 75 årsdag tillsammans med min man och goda vänner! Ville visa dem ”Solsidan” av Torekov! Vi har nämligen tillbringat många sommarveckor där i andelsstugorna som ligger nedanför hotellet! Men denna gången blev det hotellvistelse och det ångrar vi verkligen inte!

Tack karinxpersson
Omdömet skrevs 25 maj 2021

Lugnt, avslappnat o utspritt hotell med bra läge. Liten men trevlig spaavdelning med härliga utomhuspooler. God mat i restaurangen, kanske lite mer att önska, men personalen får 10 av 10 möjliga. Även frukost!

Tack madeleinet841
Omdömet skrevs 25 maj 2021

Rullstol fungerar inte på rummet, för trångt, inga stödhandtag på WC trots löften. Vi var tvungen att avbryta vår vistelse trots att vi beställt ett hcp rum.
Restaurangen serverade god och bra mat och frukosten var utmärkt, trevlig personal och bra service

Tack goranQ520MA