Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Firande av 75 årsdag tillsammans med min man och goda vänner! Ville visa dem ”Solsidan” av Torekov! Vi har nämligen tillbringat många sommarveckor där i andelsstugorna som ligger nedanför hotellet! Men denna gången blev det hotellvistelse och det ångrar vi verkligen inte!

Tack karinxpersson

Lugnt, avslappnat o utspritt hotell med bra läge. Liten men trevlig spaavdelning med härliga utomhuspooler. God mat i restaurangen, kanske lite mer att önska, men personalen får 10 av 10 möjliga. Även frukost!

Tack madeleinet841

Rullstol fungerar inte på rummet, för trångt, inga stödhandtag på WC trots löften. Vi var tvungen att avbryta vår vistelse trots att vi beställt ett hcp rum.
Restaurangen serverade god och bra mat och frukosten var utmärkt, trevlig personal och bra service

Tack goranQ520MA

Underbart hotell med fantastisk personal som levererar service i världsklass! Rummet var uppdaterat och fräscht. Restaurangen serverade en meny som smakade fantastiskt och servicen var magisk. Läget på hotellet är super. Hit kommer vi att återvända så fort möjligt!

Tack Pioneer763362

Fantastisk mat och otroligt vacker omnejd samt trevligt spa och sköna sängar på rummet. Corona-anpassat men vi satt väldigt nära de andra gästerna i restaurangen... Dock inget som direkt oroade oss. Picknick-lunchen till vandringen var också jättegod!

Tack Roam640172