eDreams
Priceline
Prestigia.com
Destinia.com

Rullstol fungerar inte på rummet, för trångt, inga stödhandtag på WC trots löften. Vi var tvungen att avbryta vår vistelse trots att vi beställt ett hcp rum.
Restaurangen serverade god och bra mat och frukosten var utmärkt, trevlig personal och bra service

Tack goranQ520MA

Underbart hotell med fantastisk personal som levererar service i världsklass! Rummet var uppdaterat och fräscht. Restaurangen serverade en meny som smakade fantastiskt och servicen var magisk. Läget på hotellet är super. Hit kommer vi att återvända så fort möjligt!

Tack Pioneer763362

Fantastisk mat och otroligt vacker omnejd samt trevligt spa och sköna sängar på rummet. Corona-anpassat men vi satt väldigt nära de andra gästerna i restaurangen... Dock inget som direkt oroade oss. Picknick-lunchen till vandringen var också jättegod!

Tack Roam640172

Covid-19 säker spaupplevelse med god mat,trevlig personal och god mat. Att ha tillgång till spadelen fram till 24.00 var kanon och gjorde att vi kunde utbytta vår tid maximalt. Mat o personal var som alltid av toppklass.

Tack 74_sah

Reception - mycket bra
Rummet - fräscht o rent
Maten - supergod och lokala råvaror
Spaanläggningen - väldigt trevlig och variationer med ångbastu bad o space
Hela upplevelsen blev väldigt bra och uppskattades av oss

Tack h0lmberg