Travelocity
Orbitz.com
eDreams
2025 av 729 omdömen

Underbart hotell med fantastisk personal som levererar service i världsklass! Rummet var uppdaterat och fräscht. Restaurangen serverade en meny som smakade fantastiskt och servicen var magisk. Läget på hotellet är super. Hit kommer vi att återvända så fort möjligt!

Tack Pioneer763362

Fantastisk mat och otroligt vacker omnejd samt trevligt spa och sköna sängar på rummet. Corona-anpassat men vi satt väldigt nära de andra gästerna i restaurangen... Dock inget som direkt oroade oss. Picknick-lunchen till vandringen var också jättegod!

Tack Roam640172

Covid-19 säker spaupplevelse med god mat,trevlig personal och god mat. Att ha tillgång till spadelen fram till 24.00 var kanon och gjorde att vi kunde utbytta vår tid maximalt. Mat o personal var som alltid av toppklass.

Tack 74_sah

Reception - mycket bra
Rummet - fräscht o rent
Maten - supergod och lokala råvaror
Spaanläggningen - väldigt trevlig och variationer med ångbastu bad o space
Hela upplevelsen blev väldigt bra och uppskattades av oss

Tack h0lmberg

Första besöket och mycket positivt överraskad. Allt var till belåtenhet med extra plus till restaurangen för dess spännande, välkomponerade och goda mat. Även frukost och eftermiddagsfika var mycket bra och innehållsrikt. Fina rum och all personal var mycet trevliga.

Tack wessmananders