Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Covid-19 säker spaupplevelse med god mat,trevlig personal och god mat. Att ha tillgång till spadelen fram till 24.00 var kanon och gjorde att vi kunde utbytta vår tid maximalt. Mat o personal var som alltid av toppklass.

Tack 74_sah

Reception - mycket bra
Rummet - fräscht o rent
Maten - supergod och lokala råvaror
Spaanläggningen - väldigt trevlig och variationer med ångbastu bad o space
Hela upplevelsen blev väldigt bra och uppskattades av oss

Tack h0lmberg

Första besöket och mycket positivt överraskad. Allt var till belåtenhet med extra plus till restaurangen för dess spännande, välkomponerade och goda mat. Även frukost och eftermiddagsfika var mycket bra och innehållsrikt. Fina rum och all personal var mycet trevliga.

Tack wessmananders

Torekov Hotell har både charmigt läge och kvalitetsboende utan att bli särskilt pretentiöst.
Restauranen bjuder vällagad god mat. Vi hade bokat vandringspaket så vi bokade att hämta ut en välpackad picknickryggsäck för dagens promenad.

Tack David S

Här har vi bott flera gånger och kommer säkerligen boka igen. Mycket bra läge och det finns fantastiska vandringsleder runt omkring. Naturen är magisk. Hotellet ligger vackert och smälter bra in i miljön. Maten är bra men önskar även lite mer rustik mat såsom Bjärekyckling och Bjärepotatis , färsk pasta

Tack Ulrika J