Travelocity
Priceline
Omdömet skrevs 23 maj 2021

Reception - mycket bra
Rummet - fräscht o rent
Maten - supergod och lokala råvaror
Spaanläggningen - väldigt trevlig och variationer med ångbastu bad o space
Hela upplevelsen blev väldigt bra och uppskattades av oss

Tack h0lmberg
Omdömet skrevs 22 maj 2021

Första besöket och mycket positivt överraskad. Allt var till belåtenhet med extra plus till restaurangen för dess spännande, välkomponerade och goda mat. Även frukost och eftermiddagsfika var mycket bra och innehållsrikt. Fina rum och all personal var mycet trevliga.

Tack wessmananders
Omdömet skrevs 21 maj 2021

Torekov Hotell har både charmigt läge och kvalitetsboende utan att bli särskilt pretentiöst.
Restauranen bjuder vällagad god mat. Vi hade bokat vandringspaket så vi bokade att hämta ut en välpackad picknickryggsäck för dagens promenad.

Tack David S
Omdömet skrevs 21 maj 2021

Här har vi bott flera gånger och kommer säkerligen boka igen. Mycket bra läge och det finns fantastiska vandringsleder runt omkring. Naturen är magisk. Hotellet ligger vackert och smälter bra in i miljön. Maten är bra men önskar även lite mer rustik mat såsom Bjärekyckling och Bjärepotatis , färsk pasta

Tack Ulrika J
Omdömet skrevs 21 maj 2021

Mkt vänlig personal. Vårt rum i receptionsbyggnaden var fräscht och bekvämt. Trevliga sittutrymmen för att bara vila eller läsa finns på många ställenen i hotellanläggningen. Spännande mat. Spa utrymmen utomhus och inomhus är ljuvliga i kombination med utsikt och närheten till havet. Underbara promenad stigar längs Skåneleden precis intill.

Tack anitagusten