Travelocity
Orbitz.com
Priceline

Första besöket och mycket positivt överraskad. Allt var till belåtenhet med extra plus till restaurangen för dess spännande, välkomponerade och goda mat. Även frukost och eftermiddagsfika var mycket bra och innehållsrikt. Fina rum och all personal var mycet trevliga.

Tack wessmananders

Torekov Hotell har både charmigt läge och kvalitetsboende utan att bli särskilt pretentiöst.
Restauranen bjuder vällagad god mat. Vi hade bokat vandringspaket så vi bokade att hämta ut en välpackad picknickryggsäck för dagens promenad.

Tack David S

Här har vi bott flera gånger och kommer säkerligen boka igen. Mycket bra läge och det finns fantastiska vandringsleder runt omkring. Naturen är magisk. Hotellet ligger vackert och smälter bra in i miljön. Maten är bra men önskar även lite mer rustik mat såsom Bjärekyckling och Bjärepotatis , färsk pasta

Tack Ulrika J

Mkt vänlig personal. Vårt rum i receptionsbyggnaden var fräscht och bekvämt. Trevliga sittutrymmen för att bara vila eller läsa finns på många ställenen i hotellanläggningen. Spännande mat. Spa utrymmen utomhus och inomhus är ljuvliga i kombination med utsikt och närheten till havet. Underbara promenad stigar längs Skåneleden precis intill.

Tack anitagusten

Litet men bra SPA, väldigt bra Corona anpassat. Jättebra mat, service, gym och möjlighet låna stövlar o cyklar. Bra rum med tyst AC. Fina promenadmöjligheter. Massor bra golf i närheten. Närhet till Norrvikens trädgård.

Tack evalottabergman