Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 21 maj 2021

Mkt vänlig personal. Vårt rum i receptionsbyggnaden var fräscht och bekvämt. Trevliga sittutrymmen för att bara vila eller läsa finns på många ställenen i hotellanläggningen. Spännande mat. Spa utrymmen utomhus och inomhus är ljuvliga i kombination med utsikt och närheten till havet. Underbara promenad stigar längs Skåneleden precis intill.

Tack anitagusten
Omdömet skrevs 18 maj 2021

Litet men bra SPA, väldigt bra Corona anpassat. Jättebra mat, service, gym och möjlighet låna stövlar o cyklar. Bra rum med tyst AC. Fina promenadmöjligheter. Massor bra golf i närheten. Närhet till Norrvikens trädgård.

Tack evalottabergman
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Varit här två gånger nu och är lika nöjd med båda mina besök. Maten och servicen i restaurangen är fantastiskt. Älskar spa avdelningen då den är lagom stor så det känns mysigt. Läget är så vackert och stannar man längre så finns det så mycket att titta och hitta på i närområdet. Blir fler besök hit.

Tack zettan2021
Omdömet skrevs 13 maj 2021

En alldeles strålande restaurang som började med att erbjuda en lyxig eftermiddagsfika. Kvällens middag var mycket välsmakande med en kunnig servitör Markus som gjorde att kvällen blev en stor njutning.

Tack gikvadrat
Omdömet skrevs 12 maj 2021 från mobil enhet

Incheckning med 1 personal tog alldeles för lång tid.
Bra parkering, rum välstädade. Spa ok med pool och 2 bubbelpooler. Maten var inte speciellt varm vilket ger minus. Ligger inte direkt vid havet och golfbanan ligger en bit ifrån.
Egna morgontofflor lån av badrock. Mysighetsfaktor saknas dock.

Tack DivaSweden