Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Varit här två gånger nu och är lika nöjd med båda mina besök. Maten och servicen i restaurangen är fantastiskt. Älskar spa avdelningen då den är lagom stor så det känns mysigt. Läget är så vackert och stannar man längre så finns det så mycket att titta och hitta på i närområdet. Blir fler besök hit.

Tack zettan2021
Omdömet skrevs 13 maj 2021

En alldeles strålande restaurang som började med att erbjuda en lyxig eftermiddagsfika. Kvällens middag var mycket välsmakande med en kunnig servitör Markus som gjorde att kvällen blev en stor njutning.

Tack gikvadrat
Omdömet skrevs 12 maj 2021 från mobil enhet

Incheckning med 1 personal tog alldeles för lång tid.
Bra parkering, rum välstädade. Spa ok med pool och 2 bubbelpooler. Maten var inte speciellt varm vilket ger minus. Ligger inte direkt vid havet och golfbanan ligger en bit ifrån.
Egna morgontofflor lån av badrock. Mysighetsfaktor saknas dock.

Tack DivaSweden
Omdömet skrevs 11 maj 2021

Det var härligt, soligt och rofyllt! God mat, dock lite besviken på pannkakorna vid frukosten de kan ni utveckla och erbjuda fler varianter av, tex amerikanska med färska bär och lönnsirap! Kommer gärna tillbaka!

Tack annastina333
Omdömet skrevs 11 maj 2021

Härligt hotell med vackra miljöer, fina rum med sköna sängar och bra utbud. Jättegod mat, trevlig personal och ett spa med skönt häng!
Frukosten var helt okej men saknade det lilla extra, till skillnad från övriga måltider som var top notch!

Tack Emma W