• Precis vid stranden
1924 av 241 omdömen
Omdömet skrevs 2 juli 2018

Avkopplande miljö med många möjligheter till personliga val. Närheten till allt vad vi kunde önska, boende, parkering, spa-avdelning, pool, bar och restaurang samt med en mycket hög personlig och närvarande servicenivå från samtlig personal.

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Jonas B
Omdömet skrevs 1 juli 2018

Detta vårt andra besök, gav inte en lika fin upplevelse som för två år sedan. Vi bodde denna gång i ett av hotellhusen som var helt ok, trevligt med egen uteplats. Inredningen något daterad och tråkig men det var rent. Middagen blev denna gång en besvikelse då köttet var senigt och segt och omöjligt att skära i. Kocken kom till bordet då vi skickat ut köttet igen vilket uppskattades. Han kunde dock inte lova att det skulle bli bättre om han stekte en ny biff då råvaran tydligen inte var till belåtenhet! Fick i stället för en köttbit nöja mig med en hamburgare då ingen annan kötträtt fanns på menyn. En besvikelse då vi var väldigt nöjda med maten förra gången. Det blev ytterligare en besvikelse då min man blev skuren i hälen under pedikyrbehandlingen så pass att förband fick läggas och den planerade kvällspromenaden ner till havet blev därmed inte av. Vi vet att de kan bättre, mycket bättre. Gymmet är av bra kvalité.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Helen S
Omdömet skrevs 29 juni 2018

Vi är mer än nöjda med vår konferensupplevelse. Fantastisk service och trevligt bemötande från all personal. Allt fungerade perfekt. Vi hade strålande väder och en kvällen var varm som vid medelhavet så vi kunde sitta ute i den smakfulla lounchmiljön vid poolen både vid drinken och sen efter maten långt ut på kvällen. Väldigt charmigt och trivsamt sätt nyttja innergården.

• Bodde här: juni 2018, reste i arbetet
Tack tovestrandberg
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Bra hotell och standard på rum, frukost och restaurang. Ligger kanske lite väl långt från hamnen, men å andra sidan finns inte så mycket att se/göra där. Rekommenderas varmt om man vill komma bort och bara ta det lugnt.

• Bodde här: juni 2018, reste i arbetet
Tack nitro66x
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Finns inget att klaga på. Så fint hotell, Trevlig personal. Mysigt ställe att relaxa på. Att man även få ha med hunden är extraplus. Ljuvlig utsikt, sen att ni fixat storbildstv, så man kunde se fotboll, var kanon!

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack guson2018