• Precis vid stranden
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Besökte hotellet fredag-lördag och hade det väldigt bra. Lyckades att pricka in rätt tider på spaet (fredag kväll 20-22 och lördag förmiddag 10-12) då det knappt var något folk och vi kunde därför utnyttja alla faciliteterna i lugn och ro. Maten var god och personalen trevlig och hjälpsam. Afternoon tea/eftermiddagsfikan samt frukosten var verkligen bra! Hade dock önskat att dubbelsängen var en stor säng och inte två ihopsatta som skapade en skarv i mitten.

Skulle gärna åka tillbaka och utforska lite mer i den fina naturen runt omkring!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Elsa N
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Bra litet mysigt spahotell. Vi stannade en natt med spa och mat på kvällen i Bistron. Maten var bra, men inget överväldigande, lite dyra priser på viner då de flesta låg på över 700:- flaskan. Rummet var bra med de bekvämligheter man kan förvänta sig och behöver.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack jonte7105
Omdömet skrevs 25 mars 2018

En skön upplevelse med duktig och uppmärksam restaurang personal. Mycket god meny både mat och dryck! Spa avdelningen är ganska liten och jag hade önskat någon mer pool kanske floating och tillgång till solarie!

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack helenalven
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Strålande väder samt vacker utsikt höjer förväntningen om att allt kommer att bli bra.
Så var inte fallet tyvärr...
Personalen var mycket trevlig men att kalla detta en spa anläggning är att höja ribban på tok för högt.
Man fick köa till allt, mycket eftersom anläggningen är inte gjord för så många människor. Utomhus badet fanns bara platser till 16 personer och den där inne var lika liten....folk fick vänta, när vi skulle bada därute så fick vi vänta 30 min, vilket är helt oacceptabelt, framför allt när du betalat dyrt för det.
Vår kypare till middagen var hur bra som helst men det väger inte upp allt, framför allt när det saknades helt kryddor.
Så tyvärr, vill ni ha en spa upplevelse, kom inte hit.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
1  Tack Helen S
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Fina omgivningar med fin havsutsikt över Skälderviken.
Hotellrummet var fint med sköna sängar, men det hade varit bättre med en riktig dubbelsäng istället för 2 ihopsatta enkelmadrasser.

Maten var god men det saknades något för att uppnå högsta klass.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Henric999